Aihe: 4 x lyriikka 1 | |
---|---|
![]() 24.12.2007 15:13:05 | |
Kokoelma jotakin tämän vuoden aikana koottuja lyriikanalkuja (lähinnä oman bändin käyttöön ajateltu). En ole kertosäkeitä miettinyt vielä ja ne luultavasti värkkäillään tuon solistin kanssa sitten tulevaisuudessa. Mikäs olisikaan parempi päivä julkistaa kirjoituksia, kuin jouluaatto.. ~*~ DEADLY SWEET CORPSE OF MOTHER "Isä, katso! Minä osaan lentää Haluan lentää pois, kuten äiti teki Mutta en minä voi.. Minun siipeni ovat rikki" Äiti, tunteeko maa itsensä likaiseksi roudan sataessa peittämään sen kauneutta harmaudellaan? Kuivaan poskilleni valuvat kyyneleet hauraisiin käsiini Äiti, etkö nähnyt kuinka paljon sinua rakastin? Näen silmäsi, mutta en katsettasi Sinun kasvosi ovat tyhjät Viimeisinä päivinä kuiskailit tyhjään huoneeseen lohdullisia sanoja Ehkä näit enkeleitä.. Vaikka tiemme erosivat Minä en ikinä tule unohtamaan viisaita kasvojasi Surun ollessa syvintä, en voi itkeä Joulu on vain kuoleva päivä muiden päivien joukossa, koska sinä olet poissa.. Et tule takaisin tuosta ovesta hymyillen ja kertoen kaiken olevan vain unta, vaikka päivien jälkeen minä jaksan vieläkin uskoa Sinä olit ainoa, joka pystyi unohtamaan minun virheeni Uskoit Jumalan pelastavan meidät, mutta hän halusi vain sinut Uusi kevät saapui äänettömästi tähtien kadotessa taivaalta Askeleesi päättyvät hiljaisuuteen.. ~*~ HEARTACHE En pysty, en halua satuttaa häntä En voi sanoa sitä ääneen, koska joutuisin myöntämään itselleni kuolevani pois.. Ei minua kuolema pelota, mutta minä en ehdi elää Haluan itkeä hänen sylissään ja kuulla hänen sanovan "Rakas, se oli vain pahaa unta" Näitä hetkiä ei pilata kertomalla näkevämme seuraavan kerran hänen unessaan Elämän tarkoitus on elää ja ottaa siitä selvää Sattuu niin paljon nähdä hänen itkevän Voin rukoilla ja vain risti kasvottoman huoneen seinällä kuuntelee Lasken päiviä, tunteja, minuutteja, sekunteja Tuska sydämessäni on suunnaton, mutta rakkauteni häntä kohtaan on pysyvä Kuiskaan mykkään huoneeseen merkitseviä sanoja, mutta hän ei kuule Rakkaani nukkuu vierelläni Hän katseli kanssani minun kuihtumistani En osaa pukea sanoiksi kuolevaa tunnetta sisälläni "Jossain ympärilläsi tyhjyydessä joku rakastaa sinua" Toistelen kuurona sanojasi kerta kerralta ymmärtäen vähemmän niiden tarkoitusta Kuljen varjoissa perässäsi, olen kaikuna naurussasi Tänä iltana näen rakastettuni silmien kyyneltyvän.. turhaan Tämä on minun ruumiini, joka mätänee hänen rukoukseen ristityissä käsissään ~*~ SERIALNUMBER 1,3,6,9 Luvut kääntyvät aina väärin päin ilman tarkoitusta 6 rumaa ja 1 kaunis Kertooko se sinulle jotakin? Olen jo unohtanut oman nimeni ja kuka minä olen Tai olin.. Minä kiehun sisältä, mutta jäädyn ulkoa Riittääkö 25 astetta lämmittämään palelevaa? Viimeisellä aterialla on kaksi, mutta vain yksi voi jäädä Tämä yö jatkuu ikuisesti Toistellen samoja numeroita tunnista toiseen, sinä tapat minua tahtomattasi Minä olen roskaa Kuusi osaa minusta elää, loput on saastaa 17 jalan korkeudessa minä roikun salamoivasta taivaasta Sain 7 merkkiä uskottomuudesta, vain 1 kertoi rakkaudesta.. Jos lähetän 3 kirjettä, saan vain yhden vastauksen Lopussa kaikki alkaa taas alusta Osaatko lopettaa ajoissa? Aika lipuu ohitsemme Minä olen vanha, mutta sinä et ole muuttunut ~*~ WAITING SNOW Auringon sulaessa yläpuolellani tuntemattomat kasvot peittyvät varjoihin niiden ilkkuessa minua Minä huudan mykkänä apua Ennen pystyin luottamaan omiin käsiini, mutta nyt.. niitä ei enää ole Pesuallas täyttyy verisistä hiustupsuista repiessäni niitä yksi kerrallaan päästäni Ei ole yhdelläkään nimeä, jota voisin huutaa tuskan hukuttaessa minut Pöydällä on kaksi tyhjää lääkepurkkia.. Minun käsissäni lepää vain kuolleita unelmia Vihaan maailmaa yksin, kuitenkin yhdessä oman sydämeni kanssa Tässä laitoksessa ei ole hymyilty vuosiin Voisin olla värikäs perhonen ja lentää pois näiden kaltereiden takaa Hakkaan valkoista seinää verisillä kämmenilläni Tahdon pois vankilasta, omasta vankilastani Pelkään varjoja huoneeni seinillä, pelkään ikkunasta lattialle lankeavaa valoa Pelko on laaja käsitys yksipuolisessa tunneskaalassani Piirrän omalla verelläni viivan kalkittuun lattiaan Olen nuorallatanssija ilman tanssia ja taustamusiikkia En ehkä osaa puhua, mutta voin kiljua Tarinan lopussa sanotaan kliseisesti "Hyvää yötä", mutta minä voin sanoa "Tervetuloa minun maailmaani" ~*~ Kommentteja haluaisin. Toistavat kieltämättä samaa angstdeath-genreä, mutta jotenkin niistä on vain helpoin kirjoittaa. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)