Vähän samaa tunnelmaa kuin tuossa Vainaa-tekstissä. En tiedä mikä kaihokausi minulla on menossa, mutta tällainen biisi syntyi, ikäänkuin vahingossa. Pienen hiomisen jälkeen tulos on seuraavanlainen itkuntiristys: Kukaksi Vain valotäpliä, hohtavina pisteinä kaupunki hehkuu takanani Kaukana horisontissa valot palavat kylminä Vakavana kaukaa minä katson yöstä jonne ei näe alta katuvalojen kerrostalojen katveesta Ensimmäistä kertaa näen kuun Ensimmäistä kertaa tähdet Ei edessä harsoa harmaata Pakokaasun, savun sakeaa Ensimmäistä kertaa lähden näin kaukana en koskaan ole käynyt aiemmin, tätä maata en ole koskaan koskenut jota vihreä peittää, nurmikenttä Eikä asvaltin pisaraakaan Ja outo tunne kun saa ensimmäistä kertaa hengittää yskimättä Jättänyt olen kodin, löytänyt uuden Enkä kadu hetkeäkään Vasta nyt saan tuntea, miltä tuntuu kun ei tunne ikävää Täällä kasvaa muukin kuin suru Täällä itku ei silmää kirvele Täällä kaunis on katsella perhosten tanssia Kaunis on kukaksi kasvaa Täällä kaunis on kuunnella lintujen laulua Kaunis on kukaksi kasvaa Sade on raikas, tuuli puhdas Täällä kaunis on kukaksi kasvaa Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
nooh, heittäkäähän jottai kommenttia. ..vai onko hiljaisuus joku merkki siitä, ettei kannata laittaa näitä tekstejä tänne? Terve, ja kiitos kaloista!
Täällä kaunis on kuunnella lintujen laulua Kaunis on kukaksi kasvaa Sade on raikas, tuuli puhdas Täällä kaunis on kukaksi kasvaa Kuin helpotuksen kuolemasta saanut vainaja kertoisi miltä tuntuu, kun viimein on päässyt haudan lepoon...koskettavaa... Ja vaikka kaikki kertomuksemme tuonpuoleisesta ovatkin vain romantisoitua kerrontaa, tämä oli silti jotenkin kaunista, ei ainaisia helvetin tulia :) Hienoa- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Kuin helpotuksen kuolemasta saanut vainaja kertoisi miltä tuntuu, kun viimein on päässyt haudan lepoon...koskettavaa... Ja vaikka kaikki kertomuksemme tuonpuoleisesta ovatkin vain romantisoitua kerrontaa, tämä oli silti jotenkin kaunista, ei ainaisia helvetin tulia :) Hienoa- Nöyrimmät kiitokset. Terve, ja kiitos kaloista!