Aihe: Scissors And Love
1
Phoenix69
26.11.2007 16:35:06
You are the scissors and i am the paper
You cut my heart out of me
I am the broken mirror in a thousand pieces
Here we are now so blind to see

Now we walk together
In the river of thousand needles
Now we walk together

I am the flame and you are the water
We can´t be close
You are my drug and i need you
But like we know i´ll take the overdose

Every night every day i dream about you
I can´t get you out of my head
Every night every day i dream about you
Only darkness around me and all the light is dead

Now we walk together
In the river of the thousand needles
Now we walk together
In the river of the thousand needles
fifehole
20.12.2007 10:37:30

Näitä kai saa kommentoida kun ne kerran täällä on? Ajoittain näissä (olen siis lukennut muitakin sun sanoituksia) on ihan nasta meininki, mutta sitten välillä tuntuu kuin olisi laitettu vain hienon kuuloisia sanoja peräkkäin ilman mitään järkevää sanoen. Tosin enhän minä voi tietää mitä kaikella tarkoitat ja mistä kerrot, mutta tälläinen fiilis ainakin minulla tulee. Toinen asia mikä minua häiritsi, on nuo väkinäiset loppusoinnut. Ei tekstin aina tarvitse rimmata toimiakseen ja liika suorastaan ärsyttää. Tässä kyseisessä tekstissä olet käyttänyt kovasti vertauskuvantoja, ihan jees kunhan pitää jalat maassa. Scissors of love nimiehdotuksena.

Esim:

Now we walk together
Now we walk together

Tuo tuhat neulaa ei määränä saa aikaan mielikuvaa kovinkaan käveltävästä joesta. Laittaisin ennemmin vaikka frozen needles tjn.

Sorry, ei ole tarkoitus vain dissata sillä näissä on paljon hyvää ja kehitystä tapahtuu koko ajan. Kannattaa lukea paljon muiden tekemiä tekstejä, eikä pelkästään omien suosikkiartistien. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tuo nickin 69 ei taida olla syntymävuosi?

Write and your heart will bleed!
Head for an eye
Phoenix69
23.12.2007 17:40:49
Näitä kai saa kommentoida kun ne kerran täällä on? Ajoittain näissä (olen siis lukennut muitakin sun sanoituksia) on ihan nasta meininki, mutta sitten välillä tuntuu kuin olisi laitettu vain hienon kuuloisia sanoja peräkkäin ilman mitään järkevää sanoen. Tosin enhän minä voi tietää mitä kaikella tarkoitat ja mistä kerrot, mutta tälläinen fiilis ainakin minulla tulee. Toinen asia mikä minua häiritsi, on nuo väkinäiset loppusoinnut. Ei tekstin aina tarvitse rimmata toimiakseen ja liika suorastaan ärsyttää. Tässä kyseisessä tekstissä olet käyttänyt kovasti vertauskuvantoja, ihan jees kunhan pitää jalat maassa. Scissors of love nimiehdotuksena.

Esim:

Tuo tuhat neulaa ei määränä saa aikaan mielikuvaa kovinkaan käveltävästä joesta. Laittaisin ennemmin vaikka frozen needles tjn.

Sorry, ei ole tarkoitus vain dissata sillä näissä on paljon hyvää ja kehitystä tapahtuu koko ajan. Kannattaa lukea paljon muiden tekemiä tekstejä, eikä pelkästään omien suosikkiartistien. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta tuo nickin 69 ei taida olla syntymävuosi?

Write and your heart will bleed!

Juu ei ol syntymä vuosi(=ole syntyny 85...käy tsekkaas jack the ripper ja kesken nimellä oleva biisi,ei vissii pysty muuttaa nimee...nimeks tulis autumn of destruction(=
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)