oo-p 11.02.2008 16:39:45 (muokattu 11.02.2008 16:57:44) | |
---|
Älä pelkää Muistat kai kun lupasin tulla katsomaan ..Älä pelkää En oisi arvannut mutta tällä puolellakin tunnen ikävää Voi rauhaton mieleni oli rauhaton on edelleen Levoton uneni on niin, uneni on Älä pelkää Muistat kai kun lupasin tulla katsomaan Tuskin ehdin enempää sanomaan, mutta Ehkä joskus vielä joskus vielä tavataan Kuuletko nummikoirien haukun Enää ei ole aikaa Ne hakevat minut takaisin ajattomain pariin Rauhaton mieleni oli Rauhaton on edelleen Levoton uneni on se uni jossa nukahdin enkä herännyt enää En olisi arvannut mutta tällä puolellakin tunnen ikävää Unessani jossa nukahdin enkä herännyt enää E: että tämmöinen teksti. ...Luin nummikoirista eräästä Rajatietokirjasta ja ihastuin ajatukseen. Kyseessä ovat siis haamukoirat, jotka Skotlannin ja irlannin nummilla ajavat takaa kuolleita ja pitävät mekkalaa. ..Sitten yhdistin nuo veijarit tekstiaihiooni, joka kertoo tyypistä joka on luvannut tulla kuoleman jälkeen katsomaan ystäväänsä tai rakastettuaan. ...Ehkä selitin jo liikaa. Anteeksi. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Faabel 11.02.2008 18:09:33 | |
---|
Hyvä teksti taas, tykkäsi tosin enemmän esimerkiksi Ruumiinpesijäin laulusta. Tykkään teksteissäsi juuri siitä että ne ovat 'hämyisiä' ja avautuvat parin lukukerran jälkeen ja syntyy mielikuva. Tämä oli ehkä liian suora, ainakin minun makuuni, mutta hyvä teksti! |
oo-p 11.02.2008 19:14:24 | |
---|
Hyvä teksti taas, tykkäsi tosin enemmän esimerkiksi Ruumiinpesijäin laulusta. Tykkään teksteissäsi juuri siitä että ne ovat 'hämyisiä' ja avautuvat parin lukukerran jälkeen ja syntyy mielikuva. Tämä oli ehkä liian suora, ainakin minun makuuni, mutta hyvä teksti! Kiitos. ...niin, saatoin tehdä virheen, kun selostin liikaa tekstin sisältöä. ..Ehkä olisi pitänyt antaa lukijan tulkita itse enemmän. Mutta kiitokset kuitenkin. ..laittakaahan lisää kommenttia ja näkemyksiä, jos vain millään irtoaa. Terve, ja kiitos kaloista!
Enya 11.02.2008 20:21:02 | |
---|
No pakko sanoa nyt kun voi, lueskelin tänään päivällisellä Akkaria, jossa oli tarina noista Skotlannin haamukoirista mukaeltuna ja se tuli heti mieleen. Tykkään valtavasti tuosta, enpä sitä oikein perustella osaa.. kerronta kulkee ja rimmaakin, mikä on mun mieleen =) Nauti omin käsin tekemisestä ja iloitse onnistuneesta lopputuloksesta ;) |
oo-p 11.02.2008 20:29:36 | |
---|
No pakko sanoa nyt kun voi, lueskelin tänään päivällisellä Akkaria, jossa oli tarina noista Skotlannin haamukoirista mukaeltuna ja se tuli heti mieleen. Tykkään valtavasti tuosta, enpä sitä oikein perustella osaa.. kerronta kulkee ja rimmaakin, mikä on mun mieleen =) ..Eikai tarina ollut Carl Barksin Baskervillen koira? ..ihan mielenkiinnosta vaan kyselen. :D ...on nimittäin Barksin ankat vaikuttaneet aika paljon minunkin käsitykseeni skotlannin maisemista.. Terve, ja kiitos kaloista!
Enya 12.02.2008 16:35:09 | |
---|
..Eikai tarina ollut Carl Barksin Baskervillen koira? ..ihan mielenkiinnosta vaan kyselen. :D ...on nimittäin Barksin ankat vaikuttaneet aika paljon minunkin käsitykseeni skotlannin maisemista.. Juuh, sehän se, hih =) Nauti omin käsin tekemisestä ja iloitse onnistuneesta lopputuloksesta ;) |
Makkari 12.02.2008 16:55:20 (muokattu 12.02.2008 16:58:04) | |
---|
Huhhuh, olipa hyytävää tekstiä. Tykkäsin kyllä. tällä puolellakin tunnen ikävää Kuulostaisiko "tälläkin puolella" paremmalta? Carl Barksin Baskervillen koira Todellinen klassikko. Oon suurehko Barks-fani. :) |
oo-p 13.02.2008 16:16:05 | |
---|
Huhhuh, olipa hyytävää tekstiä. Tykkäsin kyllä. Kuulostaisiko "tälläkin puolella" paremmalta? Todellinen klassikko. Oon suurehko Barks-fani. :) Kiitokset. ..hmm, tälläkin puolella, tällä puolellakin.. En tiedä, pitää katsella vähän tuon sävellyspolitiikan mukaan, että kumpi lie parempi. ..Aivan. Oma Aku Ankan lukemiseni on rajoittunut Barksiin jo usean vuoden ajan. Heh, ihan hauskaa, että juttu kääntyy sarjakuviin, kun minä kirjoitan sydänverelläni suruahuutavaa lyriikkaa. :D ..noeh, Barks on paras. Terve, ja kiitos kaloista!