raindog 04.02.2008 14:15:52 | |
---|
Vittu ku vituttaa destroy perkele saatanan siivet on valkoiset vai onko ne? Vittu ku ei nää värejä värit on hippien kamaa enkelin siipiä nyppiä no Vittu, turhauttaa saatanan perse heitänpä ekana kiven Vittu! mutsi soittaa " tule Marko kotia. Maanantaileffana on vaaleanpunainen pantteri. Pääosassa David Niven" anteeksi jo etukäteen. ? |
Planetist 04.02.2008 15:32:40 | |
---|
Tämä on runo eikä sanoitus. The more you drive, the less intelligent you are. - Miller |
oo-p 04.02.2008 16:02:44 (muokattu 04.02.2008 16:03:35) | |
---|
E: voih, ei mitään. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
raindog 04.02.2008 16:09:45 | |
---|
joo, sori. ei viiti poistaakaan. olkoon. ei tule toistumaan. ? |
Tuomas 04.02.2008 16:51:44 | |
---|
Tämä lieni joku vitsi? Itse en saanut tästä mitään irti, mutta ehket sitä tarkoittanutkaan? "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
raindog 04.02.2008 17:07:29 | |
---|
Liian äkkiä näpyttelin. Kommentoin vaan aiempaa. Istuin eilen baarissa ja kuuntelin miten maailma kyrsii nuorta. Voi tuon säveltääkin. Am, C, F ja G:n kautta ulos. ? |
Tuomas 04.02.2008 17:15:04 | |
---|
Liian äkkiä näpyttelin. Kommentoin vaan aiempaa. Istuin eilen baarissa ja kuuntelin miten maailma kyrsii nuorta. Voi tuon säveltääkin. Am, C, F ja G:n kautta ulos. Ahaa. On tuossa kyllä aineksiakin, Pauli Hanhiniemen Liverpool-kappalehan on syntynyt siitä kun se on katsellut ja kuunnellut paria vanhaa miestä liverpoolilaisessa baarissa. Lihaa luiden ympärille ja pistä se sitten tänne. "No kyllähän se varmaan kismittää kun pieksen melkein kenet tahansa verbaalisesti ja muutenkin olen aina oikeassa, mutta enhän minä ole ainoa sellainen keskustelija." - nimim. Krice |
Schnowotski 05.02.2008 11:33:53 | |
---|
Tämä oli hyvä. Tykkäsin sanoituksen kollaasimaisuudesta ja tajunnanvirtamaisuudesta. Tyyli toimi hyvin ja teksti oli eheä. Sävellykseen en missään nimessä lähtisi millään diatonisella tyylillä menemään, vaan konepiipitystä, suhinaa, sävellajittomuutta ja polytonaalisuutta. Voisi kokeilla jonkinlaista musiikillista kollaasia. Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi. |
JussiMatias 05.02.2008 14:58:56 | |
---|
Tämä oli hyvä. Tykkäsin sanoituksen kollaasimaisuudesta ja tajunnanvirtamaisuudesta. Tyyli toimi hyvin ja teksti oli eheä. Sävellykseen en missään nimessä lähtisi millään diatonisella tyylillä menemään, vaan konepiipitystä, suhinaa, sävellajittomuutta ja polytonaalisuutta. Voisi kokeilla jonkinlaista musiikillista kollaasia. Täysin samaa mieltä tekstistä, mutta täysin eri mieltä sävellysehdotuksesta. Tähän pitää saada kunnon hc-biisi. Kuulen jo korvissani miten Absoluuttinen nollapiste soittaa Rotten soundia. Ihan vitun kova teksti!!!! Joitakin terävimpiä särmiä vois ehkä tasoittaa tai ainakin muotoilla uudestaan. Tai sitten ei. Vois vaan haistattaa jöötit kaikille ja tehdä just niinku huvittaa. Se on rokkenrollia! Jatka samaan malliin äläkä pyytele anteeksi! Tuopilla suuhun sitä joka uskaltaa, minun sydäntäni koskaan koskettaa |
Youni 07.02.2008 10:49:24 | |
---|
Täysin samaa mieltä tekstistä, mutta täysin eri mieltä sävellysehdotuksesta. Tähän pitää saada kunnon hc-biisi. Kuulen jo korvissani miten Absoluuttinen nollapiste soittaa Rotten soundia. Ihan vitun kova teksti!!!! Joitakin terävimpiä särmiä vois ehkä tasoittaa tai ainakin muotoilla uudestaan. Tai sitten ei. Vois vaan haistattaa jöötit kaikille ja tehdä just niinku huvittaa. Se on rokkenrollia! Jatka samaan malliin äläkä pyytele anteeksi! Komppaan, HC-punkkia tästä pitäs saada. :D Vittu! mutsi soittaa " tule Marko kotia. Maanantaileffana on vaaleanpunainen pantteri. Pääosassa David Niven" Paras pätkä. :D "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
tatta 09.02.2008 21:23:29 | |
---|
Ei muuta sanottavaa, kuin...Tämä On valmis :) Mahtavuutta :) !!!! Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |
Faabel 09.02.2008 21:37:29 (muokattu 09.02.2008 21:38:55) | |
---|
Todellakin, viimeinen säkeistö on paras! Siinä on huumoria sekä samalla pystyy 'tuntemaan' sen kaiken vitutuksen. Loistava teksti. |