Aihe: Hassuja raakileita 1 | |
---|---|
![]() 29.01.2008 16:46:20 | |
Täältähän löytyi tällainenkin osio! Miepä kirjoitan muutaman räpellyksen tänne joita saa sitten haukkua ihan vapaasti, kunhan muistaa sen, että nämä ovat yhdeltä istumalta melkeinpä kynää nostamatta suollettu paperille, mutta ehkä joskus näistä jotain voi tullakin :D Tän ensimmäisen kirjotin pikasesti ylös lukiessani Vanhan Testamentin Tooraa ja kyllästyin siihen kun jokaisessa kohdassa uhrataan eläimiä Herralle. Ja muutenkin siitä tuli mieleen sitten se, kuinka ihmiset hyväksikäyttävät uskontoa ja muokkaavat sitä oman tahtonsa mukaan. Jos syntiä teet jos kiusaat vammasta uhraa herralle tuoretta lammasta! Kahtia leikkaa, rasvoja raasta juuresi muista, tomusta ja tuhkasta. Jos tahdot herran persettä nuolla niin anna jo viattoman elikon kuolla Herra se tykkää vasikan lihasta Herralle sen haju on mieluisa Nyt Herran nimissä uhraamaan Raamatun suossa kahlaamaan nyt herran nimissä tapetaan ja ristiretkiä tehtaillaan Voi hyvä ystävä, muslimi rakas oli pyhän maan alueet saatava takas me harhaoppisia keihästetään naiset ja lapset seivästetään Ja tuohon väsäsin nopsaan kertsin ja soinnutin sen, kertsin sanat menisi jotenkin seuraavasti: "Syntisi näin anteeksi saat, syntisi anteeksi saa-aat, syntisi näin anteeksi saat,kun Herralle uhraat vaan". Ja säkeistöissä kyllä kaikki menee hyvin rytmissä että siitä on turha nalkuttaa vaikka joissain muutama tavu olisikin liikaa :D Sain ne ihan hyvin rytmitettyä. Tämä toinen nyt on ihan vailla minkäänlaista järkeä. Absurdia taidetta siis! Joku runontapainen lyhyt ideanpoikanen. Eli oikeastaan ei edes raakile, vaan raakile raakileesta :D Tässä olen minä! Kenties hieman ujo, jokseenkin on kaikki kovin kornia. Tässä olen minä! Täysin sellaisenaan, saan elämäni elettyä vaikka laskemalla sormia. Eihän sitä aina voi imuroida jaksaa, kun pitää oma kehonsakin kantaa. Eihän sitä kaikkea voi takaisin maksaa, mutta jotain voi siltikin antaa. On asioiden laita nyt tällainen, on moni ongelma ostettu. Onko sen nyt oltava sellainen? Joko kaikki on kostettu? No niin sainpas kirjoitettua hieman paskaa tännekin. Tältä se näyttää, kun amatööri yrittää kirjoittaa. Nämä kaksi nyt on viimeisimmät kirjoitukset eli olisiko ne nyt toissailtana kirjoitettu. Ja todellakin hyvin äkkisesti yhteensä taisi mennä 4-6 minuuttia. Rakentava kritiikki on aina tervetullutta! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)