Tällaista tällä kertaa. Pientä hiomista vielä, enkä osaa päättää, pitäisikö viimeinen säkeistö jättää pois, jolloin loppu jäisi jännittävästi avoimeksi. Tappajan laulu Olin valtion mies tapoin ne, jotka minun käskettiin valtion mies luottaa päällikön ohjeisiin mut koska valtion leipä on pitkä ja kapea niin ahneus hiipi sydämeen ja kun tassuun lyötiin iso pino taaloja myin isänmaan hintaan kalliiseen olin palkattu mies tapoin ne, joista eniten maksettiin palkattu mies ei kysy syytä työtehtäviin mutta omatunto alkoi kolkuttaa ja kun unessa kohtasin Jeesuksen vaihdoin taas työnantajaa liityin joukkoihin Isän taivaiden olin Jumalan mies tapoin ne jotka käskettiin Jumalan mies luottaa voimiin korkeampiin lopulta sekin alkoi epäilyttää ja tuntui, että olis aika lopettaa mutta sepä ei sopinut kenellekään ja moni taho tahtoi minut vaientaa olin etsitty mies tapoin ne, jotka perääni laitettiin mutta etsitty mies joutuu lopulta kiipeliin nyt olen tuomittu mies enää kuolemaa vain odotan tuomittu mies kohtaanko Jumalan vai saatanan edit: siis vaihtoehtoinen lopetus olisi jotain tällaista: olen etsitty mies tapan ne, jotka perääni laitetaan etsitty mies tuomittu pakenemaan |
Tällaista tällä kertaa. Pientä hiomista vielä, enkä osaa päättää, pitäisikö viimeinen säkeistö jättää pois, jolloin loppu jäisi jännittävästi avoimeksi. Hieno biisi. Viimeinen säkeistö alkaa hyvin, mutta se viimeinen lause töksähtää jotenkin... |
Tuo lyriikka tuntuu toimivan suht-hyvin melkein kaikkien musiikkityylien kanssa. Tuntui hieman tasapaksulta koko biisi, mutta sarjamurhaajan tappavalla tahdilla se on kai tarkoitettu esitettäväksikin... Plussat riimien keksimisestä joka ikisen rivin loppusoinnuiksi. Skidi naapurista: "Saanko ampua sua täl haulikol päähä" -"Ei kiitos, tällä kertaa" |