Tuli tämmöinen teksi kirjoitettua melkolailla 15 minuutissa, joten saattaa olla paljon korjattavaa. Kommentteja, parannusehdotuksia jne? Rinnakkaistodellisuus olet jo kauan ollut joku toinen vieras joka ei ymmärrä lähteä tunnen olevani vain loinen seuraten jo sammunutta tähteä etkö kuule kun sanon ei etkö näe mihin olet menossa eikö sinua häiritse se että viet minut mukanasi sen luokse mahdatko muistuttaa minua unohtamaan kaiken mikä koskee sinua pyyhin pois menneisyytesi ja luon taas uuden kauniimman rinnakkaistodellisuuden olet jo kauan tehnyt väärin määrännyt tahdin palkannut vihan ja erottanut säälin etkö kuule kun sanon ei etkö näe mihin olet menossa eikö sinua häiritse se että viet minut mukanasi sen luokse mahdatko muistuttaa minua unohtamaan kaiken mikä koskee sinua pyyhin pois menneisyytesi ja luon taas uuden kauniimman rinnakkaistodellisuuden C: ota kiinni kädestäni tunnistatko itsesi vai puristatko sen taas nyrkkiin en ole vihollinen mutta jotain on tehtävä että heräisit taas elämään mahdatko muistuttaa minua unohtamaan kaiken mikä koskee sinua pyyhin pois menneisyytesi ja luon taas uuden kauniimman rinnakkaistodellisuuden Head for an eye |