olen ei kenenkään poika, olen ei kenenkään mies kaikki haaveeeni olen myynyt vaihtanut valheisiin.. en rakkaudesta laula sen kiroan kadoksiin kun kaupungin katuja kuljen ja siltojen aluksiin siellä jossakin joku laulaa samaa sakeaa säveltään, minä hetken sinua muistan ja tiedän,olen törmännyt enkeliin.. ja aivan kuin itseltä salaa minä valutan kyyneleen ja buutsini kärjellä kirjoitan sinun nimesi hietikkoon.. |
mitäs noi siltojen alukset on? avaruusaluksia? Naei, ihan jees teksti, alkusoinnuista thumbsuppia. Särmää voisi vaan olla enemmänkin. Enkelit varsinkin on aika latteita useimmiten, kuten nytkin minusta. Se kohta voisi kuitenkin vähänniinkuin olla kohokohta joten siinä saisi olla jotain oikeasti koskettavaa että tämä saisi sen viimeisen "jutun" minkä se tarvitsisi. Mutta positiivinen vaikutelma kaikenkaikkiaan, viimeinen kappale on hyvä ja muutenkin selkeää yritystä pelkistykseen. |
Hyvä kohta: olen ei kenenkään poika, olen ei kenenkään mies Hyvä kohta: jossakin joku laulaa samaa sakeaa säveltään, ok, kohta: ja buutsini kärjellä kirjoitan sinun nimesi hietikkoon.. kokonaisuudessaan lyhyt, no ei kai sekään ratkaise. Voihan lyhyttä tekstiä täyttää musiikilla?? Mutta minulle tämä jäi sisällöltään vähän ohueksi.. |