(Olen kuunnellut lomalla Led Zeppeliiniä ja tein sanat kuunnellen rytmiä ja tunnelmaa. Innoittajana kappale Kasmir. Mutta minkä tyylinen musiikki näihin sanoihin mahdollinen, ei helppo juttu, paljon sanoja??)
ENTINEN MEKLARI (9.7.2008)
kiireisiä ihmisiä liikkuu kaduilla siistiin asuun pukeutuneena mä liikehdin kotiin Lontoon Cityyn mustan takin hihat käärittyinä vai taitaa olla liian lyhyet salkusta löytyy sankaritekoja mitä kannattaa tehdä tänään en pärjää iltaa ilman nuuskaa, kun rakastajatar valittaa mulle kellastuneita käsiä sen kalpeilla rinnoilla mä nousin meklarista talouden messiaaksi seuratkaa rahan lippulaivaa en ajaudu kiviin, vaan uppoan suoraan ootko kuullut Chaplinin sanovan en tiedä kenenkään kaivanneen köyhyyttään? ohitan Sohon valomainoksia vähäpukeisia naisia ei nojaa oviin nyt kuuluu musiikkia huoneista mä kävelen ripeämmin köykäisemmin rahan ytimeen mä nousin meklarista talouden messiaaksi seuratkaa rahan lippulaivaa en ajaudu kiviin, vaan uppoan suoraan ootko kuullut Chaplinin sanovan en tiedä kenenkään kaivanneen köyhyyttään?
-mr- |