joskus täytyy laittaa näkyviin prosessi miten joku etenee tai ei etene. Nämä sanat lähti Down- sanasta. Ja siihen ympärille muotoutui tämä teksti. Tässä alla kolmas versio tästä jutusta, se on vieläkin jotenkin kökkö. En tiedä kannattaako tätä jatkojalostaa lainkaan. Idea varmaan ok. Mutta teksti taitaa olla niin laululyriikan ja runouden sekoitusta pahimmasta päästä, ettei taida olla tästä mihinkään. Siis kysymys, onko mitään syytä jatkaa tämän tekstin työtöä. Vai antaa mennä silppuriin..?? Ajatus oli blues/rock pohjaista musiikkia??
MAAGISIA TUNNELMIA
Up, up, up Up, up (rummut!!) Mä näin miehen (katto)terassilla se oli hitsin kuuma päivä vuodatin hikee me oltiin korkeuksissa kädet hipo melkein pilviin sä joit jotain kylmää huurre valui kupin pintaan sen huomasin mies täysin mun makuuni totesin sulle ja virnistin Up, up, up Up, up sä kerroit matkakertomuksii veit mut kuumaan Afrikkaan ja olin myyty mielikuviin pitkiin heiniin ne repi mun säärii mut tapahtui hyvin outoo mä menin maagisiin tunnelmiin ja hiljenin sä jatkoit tarinaa mä humalluin ja kompuroin Down, down, down. nyt lähtee hissi alas Down, down meidän ilta päättyi yöhön sä vilkuilit toiseen naiseen mä pelkäsin et mun pitää mennä jättää taakse hyvä ilta En pahastunut kun sanoit: Down, down, down. nyt lähtee hissi alas Down, down En pahastunut kun sanoit: Down, down, down. nyt lähtee hissi alas Down, down
-mr- |
Kiitos Ari, joskus intuitio pelaa, ja aika usein, silloin pitää antaa vaan mennä, vaikka aluksi näyttää pöperöltä. mutta kyllä mie aika uskaliaasti joskus "höpertelen", ja metsään menee..että rytisee |