Hirvet jättivät pihamme
Hirvet tulivat pihaamme me emme olleet valmiit, emme puhuit arkisia asioita, mä soitin sinua mut olit avaamaton lipas, rasia nukuit viereeni, lähdit viereltäni töihin yö tuli verhojen läpi mä yritin kulkee pitkin tähtivyötä sä vain nukuit ja päivät teit töitä hirvet jättivät pihamme me emme olleet valmiit, emme vihamme sammui jo kauan ennen vihamme sammui jo kauan ennen: lihamme oli kuihtuva niitty, pois peuhattu keto, sisältä häädetty viimeinenkin peto me emme olleet valmiit, emme vihamme sammui jo kauan ennen haavoittunut puu hakkas ikkunaan lehdet tekivät pesää verantoon, avantoon oli matkaa, talvi tapaili lämmintä lunta ei riittänyt pohkeisiin_ soitin sua ja pääsin säveliin rohkeisiin mut me emme olleet valmiit, emme puhuit arkisia asioita, mä soitin sinua mut olit avaamaton lipas, rasia hirvet jättivät pihamme me emme olleet valmiit, emme vihamme sammui jo kauan ennen vihamme sammui jo kauan ennen lihamme oli kuihtuva niitty, pois peuhattu keto sisältä häädetty viimeinenkin peto me emme olleet valmiit, emme vihamme sammui jo kauan ennen
merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |