Olen korjaillut hieman tätä muistaakseni toukokuussa kirjoittamaani juttua, olen säästänyt näitä sanoja, jotta saan uuden tunnelman hieman korjailla niitä, nyt kysymys, voiko näihin säveltää esim Reggaen säveliin. Vai ei mikään? _KIDODA (22.7.2008)
Kikoda, on Kikoda, da, kaunis paikka meren läheisyydessä lännen kainalossa merikukat kukkii poikien (paljaissa) nuorten miesten rinnuksissa Kikoda, on Kikoda, da kaunis paikka meritähtiin koskee jäämies vanha Kikoda, on Kikoda, da kaunis paikka turkoosin veden alla ui, ui kampela suuri kampela, kampela, kampela pelaa vielä tunteet miehen tähtösten nuorten naisten kanssa Kikoda, on Kikoda, da kaunis paikka Kikoda, on kikoda, da, kaunis paikka meren läheisyydessä lännen kainalossa merikukat kukkii poikien (paljaissa) nuorien miesten rinuksissa Kikoda, on Kikoda, da kaunis paikka
_ MR |
Tähän kohtaan en ole tyytyväinen, se ei "soi" kunnolla kokonaisuutta ajatellen.
turkoosin veden alla ui, ui kampela suuri kampela, kampela, kampela pelaa vielä tunteet miehen tähtösten nuorten naisten kanssa ja lisään tähän komenttini, jonka laitoin tuohon keppimiehen arvioon sanoituksesta yleensä: Pohdin omaa sanoitusräpellystäni samalla. Kun en osaa soittaa, enkä säveltää. Täytyy minun panostaa sanoihin, siinä on sitten hyvät ja huonot puolensa. Musiikki voi jäädä toissijaiseksi, mikä ei ole hyvä asia. Tulen pikkuhiljaa siihen ajatukseen, että opettelen vain niukempia, kevyempiä, tiiviimpiä sanoituksia tekemään. Enemmän tilaa sävelille, tai ainakin, että ne voivat olla paremmin balanssissa. Se joka osaa säveltää plus sanoittaa, voi helpommin vaihdella ja tyylitellä vuoroin runsailla sanoilla ja vuoroin musiikilla. |