Tämmöstä tänään. Sietoraja Minä en tiedä Enkä edes ehkä välitä tietää Kiinnostus puuttuu täysin Tyytyväisyys on nälänpuutetta Kaikki minkä voisi saavuttaa Kaikkea, mihin yltää koskettaa Mutta seilataan vaan hetken aallolla Aika ei ikinä riitä Lukeminen lisää tietoa Ajattelu ymmärrystä Kuitenkin käsi kädessä tallustaa kumpikin Opetus lisää tietoa Mieli huutaa sovellusta Kello käy aina kolmeenkymmeneen Kai sitä voi itsekin oppia Minä en välitä Realiteeteista, suurista aatteista Tai elämästä ylipäätään Mikään ei Ole yksin olemassa Kaikki samassa veneessä Työntäen toisiaan lähemmäs pohjaa Taivoitteita, kapteeni käskee Luulet niiden kumpuavan sisältä Samasta lähteestä se silti rönsyilee Ja ohjaa lähemmäs ratkaisuja Kun kaikki tietävät osansa, Eikä kukaan astu toisen varpaille Roikumme rauhallisesti keinuen Saman narun jatkona It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
Palaan vielä näihin sanoihin. Upeita kohtia: Tyytyväisyys on nälänpuutetta, Työntäen toisiaan lähemmäs pohjaa, ja viimeinen säe. Kaikkiaan hyvä kokonaisuus. Ainostaan kohta: kuitenkin käsi kädessä tallustaa kumpikin, en oikein ihan ymmärtänyt mihin liittyy, tai kai minulla oma ymmärrykseni siitä tuli. Yksi kirjoitusvirhe oli (tavoitteita) tämä on mannaa minulle kun löydän jonkun tekstistä kirjoitusvirheen, koska minulla on lukihäiriö, katson silloin kehittyneeni, kun löydän teksteistä virheitä, omistakin ja niitä on. Upeat sanat, ONNEA. |
Merde! erityisen kauheita kohtia ovat Mutta seilataan vaan hetken aallolla Mieli huutaa sovellusta Kello käy aina kolmeenkymmeneen Kai sitä voi itsekin oppia Samasta lähteestä se silti rönsyilee Ja ohjaa lähemmäs ratkaisuja Roikumme rauhallisesti keinuen Saman narun jatkona huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |