Mun täytyy olla tässä hyvä en nyt ehdi pysähtyä tää on paljon tärkeämpää nyt kuin mun sydän särkynyt mä käsitin ettet enää palaa mut minulla on päämäärä kaikki ei vain näe sitä samaa mä en voi epäonnistua :Mä en milloinkaan ehkä valmiiksi mua saa ehken koskaan opikaan miten toista tarvitaan: Mun täytyy olla tässä hyvä nyt tarvii keskittyä tahdon edes kerran olla paras etkö sä näe sitä rakas mä käsitin ettet enää palaa mut minulla on päämäärä kaikki ei vain näe sitä samaa mä en voi epäonnistua :Mä en milloinkaan ehkä valmiiksi mua saa ehken koskaan opikaan miten toista tarvitaan Mä en milloinkaan ehkä valmiiksi mua saa ehken koskaan opikaan.. Mä en ajatellut ettei meille jäänyt aikaa mä en tahalteni vienyt meiltä sitä taikaa Mä en ajatellut meitä enkä sua mä en voinut epäonnistua :Mä en milloinkaan ehkä valmiiksi mua saa ehken koskaan opikaan miten toista tarvitaan: ___________________________________________________________ Tällainen fiiwis löytyi paperille. Kommentit tervetulleita. Kiitos! Ja juu, kyllä sävellän. Ja joo, nimi on vain työnimi. Tällainen tapaus! Hankala! |