Sanat syntyivät kuunnellen yhtyeen Muse CD.tä. Pidän! Etenkin kappaleet City of Delusion/ Hoodoo ym, ym, et kuunnellessa jäi siivoukset kesken,,, ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,,, Mustamaalaus/ musta maalaus
Levätään otetaan lukua yhdestä kymmeneen tai no jos tahdot, voin laskee toisinkin päin näin mennään eteen, tai taaksepäin tapahtuu paljon, paljon et taidan pakahtuu on kuitenkin varmaa et harmaata ei voi musta, maalata on kuitenkin varmaa, et mua maalataan Levätään otetaan lukua yhdestä kymmeneen tai no jos tahdot, voin laskee toisinkin päin näin mennään eteen, tai taaksepäin tapahtuu paljon, paljon et taidan pakahtuu on kuitenkin varmaa et punaisen voi musta, maalata on kuitenkin varmaa, et mua maalataan Levätään otetaan lukua yhdestä kymmeneen tai no jos tahdot voin laskee toisinkin päin näin mennään eteen, tai taaksepäin tapahtuu paljon, paljon et taidan pakahtuu on kuitenkin varmaa et mustamaalata mua voi on kuitenkin varmaa et mua mustamaalataan ja näin tapahtuikin on kuitenkin varmaa et harmaata ei voi musta, maalata
-MR- |