1. Nollatoleranssi väijyy nurkan takana kun surkimukset pakkotyöstää Taas joku loistava supertähtisaatana oikeilta kyvyiltä valokiilat ryöstää (SINÄ RAKASTAT MINUA, MINÄ RAKASTAN SINUA!) On viinankatkuinenkin hengitys runollista jos aivoissa virtaa muutakin, kuin paskaa Ei haittaa vaikka sponsoroisit rikollista Mutta entäs nappisilmät syöltämässä potaskaa |: Mustaa kultaa arvotonta öljyä vedessä "Kerron sulle rakkaudesta" ja sitä miten kulttuuria rikastetaan :| 2. Kliseet eivät ole vihollisia, kyllä tarpeeksi kun kummaa, niin unohtuu Kun on loistava ääni ja karisma ei tarvita naista, kun niihin jo rakastuu (ÄLÄ LUOTAIN MEE, MULLE JOTAIN TEE!) Lyriikat ovat vain mausteita laulun kuuluu kertoa rakkaudesta Kuka tyhmä niissä käyttäisi sielua, kun rahaa tulee joka hanasta? |: Mustaa kultaa.. :| Puhuen: "No miltäs tällainen vaikuttaisi?" "Hmm.. jotain uupuu, jotain uupuu.. AH! Nyt keksi! Korvataan termi byrokratia 'rakkaudella'!" "Entäs täällä, toi kohta missä on 'raukenee'.." "Loppuun vain: "Älä pois mee". Täydellinen!" "Sää olet Charlie äijä!" Taiteen kuva lakastuu Savun katkuun verhoutuu Raha, maine, kunnia Iltalehdessä oma naama (SAATANAN TUNARIT!) x4 Ei tarvita kauheita Sherlock-taitoja, jotta tietäisi, mistä tässä kerron. Kommenttia vain. |
Aika selvää jatkumoa ärsyttävät asiat-ketjun viestiisi, sama teiniangsti paistaa läpi. Ihan mukava teksti, mutta ihan mielenkiinnosta: Mikä sun teksteistäsi tekee taiteellisimman ja paremman verrattuna iänikuisiin iskelmä-lyriikoihin joissa ei revitellä hienoilla riimipareilla ja sanaleikeillä? Vähän sellainen kuva jäi. "Communism is the very definition of failure." |
Izzy: Aika selvää jatkumoa ärsyttävät asiat-ketjun viestiisi, sama teiniangsti paistaa läpi. Ihan mukava teksti, mutta ihan mielenkiinnosta: Mikä sun teksteistäsi tekee taiteellisimman ja paremman verrattuna iänikuisiin iskelmä-lyriikoihin joissa ei revitellä hienoilla riimipareilla ja sanaleikeillä? Vähän sellainen kuva jäi. En tätä kyllä ihan teiniangstiksi nimittäisi... mutta miten nyt vain haluat. Itse asiassa kaverin kanssa haluttiin lähinnä haukkua Plogmania. Enkä tarkoita tässä, että olisin itse mikään kummoinen sanoittaja. Mutta voitko väittää, ettei tämä ikuinen rakkausteema olisi jo helvetin kulunut? |