Aihe: Näin mä näin (15.8.2009) ( funkia/ soulia/bluesia) 1 | |
---|---|
![]() 15.08.2009 12:27:08 | |
Näin mä näin (15.8.2009) ( funkia/ soulia/bluesia)?? Takapihoilla ne leikkii, hyppää narua istun parvekkeella otan aurinkoa en hätäile minnekään niin iisiä tää on tänään en kuuntele yhtään biisiä vaan aistin kun pyykit liikkuu pienen tuulen mukaan kukaan ei käynnistä autoa pihan valtaa rauha ja lapset hyppää narua näin näin näin, mä näin (koin) mä tunnen pienen rapinan kun nainen toisella parvekkeella kääntää lehden sivun (sivua) en hätäile minnekään niin iisiä tää on tänään en soita yhtään biisiä vaan kuulen käpyjen tippuvan pienen tuulen mukaan pihan valtaa rauha ja lapset hyppää ruutua (oskos tää yhtään tuttuu vaan heitänkös vaan hätäiselle turhaa juttuu) näin näin näin, mä näin (koin) merja ritala ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tästä viimeisetä säkeestä en ole oikein varma sopiiko kokonaisuuden tyyliin?? ja jos pitäisikö se olla pariinkin kertaan?? oskos tää yhtään tuttuu vaan heitänkös vaan hätäiselle turhaa juttuu | |
![]() 15.08.2009 14:17:22 | |
Tää on tänään tämmöistä pikaimprovisointia kuunnellen Tuomon miellyttävää musiikkia, sai minut tänään tunnelmiin ******************************************************** Leijonanharjaa myötäkarvaan 15.8.2009 ( funkia/ soulia/bluesia)??? Pelto saa ylleen leijonan harjan tuuli pui viljaa, tuuli sen tekee ja nainen kokee miten silitetään jellonan... leijonanharjaa myötäkarvaan riihen takaa peltoa pitkin miehen varpaissa multaa, ja eilen hän laittoi kiinni aitan hakaa ja nainen kokee miten silitetään jellonan... leijonanharjaa myötäkarvaan viikate makaa vasten aitaa mies taitaa laittaa pitkäkseen suupieleen hän taittaa ruohonkorren ja yöllä laittoi orteen naisen liinan ja nainen kokee miten hivellään hän kokee miten silitetään leijonanharjaa myötäkarvaan viikate makaa vasten aitaa mies taitaa laittaa pitkäkseen suupieleen hän taittaa ruohonkorren ja yöllä laittoi orteen naisen liinan ja nainen kokee miten silitetään leijonanharjaa myötäkarvaan riihen takaa peltoa pitkin miehen varpaissa multaa, ja eilen hän laittoi kiinni aitan hakaa ja nainen kokee miten silitetään leijonanharjaa myötäkarvaan --MR- | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)