Improvisoin sanat kuunnellen Tuomoa (olipa hyvää musaa) tuli hyvä tunnelma kirjoittaa ********************************************************* Kaikenlaisia torvia..soi ( funkia/ soulia/bluesia) 11.8.2009
Paranormaalia tai normaalia torvia tulee kadulla vastaan vahingossa kastan kengän punainen tennis..tennistossuni tummuu kun vesi menee kankaaseen muistan mihin matkaan kujan päässä palaa valoja kapeita korkeita taloja no, no, noo, no, no, noo avaan oven meen sisään rappuun ja seinät ovat ja seinät ovat loputtomat rivoja kuvia täynnä no, no, noo, no, no, noo päätä sä onks tää funkia, soulia, bluesia, vai, vai ja ala koulia nuotteja sekaan mä nousen raput seuraavaan notkuvaan tasanteeseen no, no, noo, no, no noo rapuilla istuu nainen lukee tarotkorttejaan mä pyydän ennustamaan kastuuko mun toinen kenkä no, no, noo, no, no, noo päätä sä onks tää funkia, soulia, bluesia, vai, vai ja ala koulia nuotteja sekaan ja seinät ovat loputtomat rivoja kuvia täynnä no, no, noo, no, no, noo päätä sä onks tää funkia, soulia, bluesia, vai, vai ja ala koulia nuotteja sekaan no, no, noo, no, no, noo
-MR- |