Tässä käytin nyt sitten rutkasti sanaa baby, josta sanasta en pidä. Nämä on krjoitettu Vantaan yössä..itseironiaa, täytyy olla. Etenkin kun lomalla on aikaa "nähdä itsensä oikeassa valossa." et silleen.
Mitäs me maailman menosta baby? (8.8.2009) bluesia?
lämmitä mun suu baby et puhun lemmen jorinoita mä tiedän mitä Pariisin siltojen alla halutaan, halutaan baby ajatukset kirkastuu kun kainaloon saa pullon viinii ja totta kai sä kaunokainen tuot rikkauden mun oloon juodaan, juodaan, juodaan huuhdotaan alas Seinen vesi kipataan, kipataan kurkkuun viini sun reittä peittää Eifel- torni ja ihan korni kukkanen mä oon sun kädessäs pelkkä rukkanen ai, ai jätkät, ette usko miten ihanaa on rakastaa naista Pariisin siltojen alla ai, ai ystävät, vähän te ootte kateellisii eikä syyttä, mun baby on jotain extraa eikä paina grammaakaan enemmän kuin höyhen, höyhen reittä peittää Eifel- torni ja ihan korni kukkanen mä oon sen kädessä pelkkä rukkanen valaise mun suu baby et puhun lemmen jorinoita huuhdotaan alas Seinen vesi kipataan, kipataan kurkkuun viini mitäs me maailman menosta baby? -merja ritala- |