Tiuha-yhtyeen Kuka nuolee lautaseni? -demon ykkösraita. Sanoittajana laulajavokalisti Van Munster *** Taas on se sama jama, minä olen moksis Olenko se minä joka laimin löi Peräkana varjonani käveleskelee Antakaa kun kykenen kynnelle Maalaan pirun lattialle, tulen jälkijunalla Näin kituu piikki, olen tuima aamulla Äkä tulee pussista kun väellä on vänkää Teen pahaa kärpäsellekin, lyön tuttua sikaa KUKA TÄÄLLÄ PUHUU KESTÄ EN TYPERYYTTÄ KIRJAKIELI HUHUU MINÄ VANNON SYYTTÖMYYTTÄ KUKA TÄÄLLÄ PUHUU KESTÄ EN HÖPERYYTTÄ KIRJAKIELI HUHUU KAIPAAN SITÄ ENKÄ SYYTTÄ Kautta rantojen, kautta kivien ja kantojen Kautta rantojen kävelen, vaan mitään sano en KUKA TÄÄLLÄ PUHUU KESTÄ EN TYPERYYTTÄ KIRJAKIELI HUHUU MINÄ VANNON SYYTTÖMYYTTÄ KUKA TÄÄLLÄ PUHUU KESTÄ EN HÖPERYYTTÄ KIRJAKIELI HUHUU KAIPAAN SITÄ ENKÄ SYYTTÄ Kautta rantojen, kautta kivien ja kantojen Kautta rantojen kävelen, vaan mitään sano en |
Tämähän oli yllättävänkin toimivaa sanailua! Tavallaan tyhjää höttöä ilman varsinaista tarinaa, mutta silti aivan hauskaa sellaista.. fraasien murjomista. Vähän niin kuin Liimatalta olisi varastettu rivejä koko tuotannon mitalta ja lyöty ne yhteen läjään. Missä rallin voi kuulla? Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Hyvä! pidän sanailusta vailla päämäärää. Koska silloin niissä onkin yleensä joku juttu, sen hötön alla. Tärkeily tärkkikauluksissa, sopii sitten joskus, sekin tuottaa hyvää silloin tällöin. |