tässä ois tosielämän innoittama punk-sanoitus!!
aamulla kun kuudelta toi kello mut taas herättää ja töihin kalpeine kasvoineen se mua taas kutsuu niin eipä tässä kyllä inspaa elämä yhtää vaan mieluummin mua vois kutsua vaik hirsipuu aamulla kun perseeni mä duuniin taas rahtaan niin pomohan se siellä läskeineen taas mua vahtaa vittu tätä hommaa, ei tässä saa hetken rauhaa tulokset on huonoi koska mua taas duunis vakoillaan mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain mun koko loppuelämä on lomaa vain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain ja avaimet loppuelämääni mä nyt sain ja heti seuraavana päivänä työkkäri mua odottaa oravanpyörä kutsuu ja hampaitaan teroittaa sen kynnet mua vaanii joka nurkan takana jos se haamu ois, sil ois päällä kuolonmusta lakana työkkärin horot ne mua lasin takaa tuijottaa tosson varmaan jotain vikaa kun ei sil oo duunii ollenkaan mä sanon sille tädil et hei vittu, ei mua kiinnosta nakkaan paperit tiskil ja sanon "adieu, senkin huora" mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain mun koko loppuelämä on lomaa vain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain ja avaimet loppuelämääni mä nyt sain vihdoin tää kivinen tieni mun kiskalle johdattaa mä viimesil rahoil ässäarvan tosta laarista nappaan kymmensenttisel mä sen tossa ikkunalaudal raaputan ja kun arpa kohtalon lankee en voi uskoo kohtaloain ei oo tosi, kymppitonniko mulle nyt pätkähti tosta vaan niinku monet sanoo, sehän on ihan vitun paljon rahaa nyt on taskut täynnä euroi ja suu täynnä pullaa maallinen elämä se joskus voi olla kermaa ja mannaa mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain mun koko loppuelämä on lomaa vain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain ja avaimet loppuelämääni mä nyt sain väliosa: täs mä kävelen auringonlaskuun vapaa murheista, huolista noista virkamiesten nuolista täs mä kävelen ku chaplin pitkin katuu ota se mitä ansaitset niin ei sun tartte mitään katuu kertosäe vielä kaks kertaa: mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain mun koko loppuelämä on lomaa vain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain ja avaimet loppuelämääni mä nyt sain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain mun koko loppuelämä on lomaa vain mä potkut sain (jee) mä potkut saa-aa-aain ja avaimet loppuelämääni mä nyt sain |
Onhan maailmassa useampia biisejä joiden nimi on vaikka esim Forever Yours. En tiedä miksi, mutta mulla alkoi aina hymyilyttää tuo "Mä potkut sain, jee!" Koska mielessäni tuo potkut sain tuli laulettuna, ja jee oli vain semmoisella sarkastisellä äänellä todettu. Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac |