Wannabe punk pelleilyä. Tiedän kaiken totuudesta niin puhtaasta ja valkoisesta silti haaveilen elämästä täynnä viinaa, huumeitakin kun muut saa päähän valkolakin minä ryyppään toreilla ja huudan: Haistakaa paska! Joskus! Toivon! Eläväni lailla muiden, rikkaiden, hyvinvoivien, Antaa! Paskaa! Jauhaa muiden suiden, minä en tyydy sortovaltaan! Porvarit tuoleillaan, eduskunnassaan, paskaa jauhaa saa! Haista! Paska! Kuljen oman tieni, symbioosissa kuin sieni. Täynnä! Roskaa! On maailmani pieni, mutten tyydy raiskaukseen! Porvarit sohvillaan, kartanoissaan, paskaa jauhaa saa! Tiedän kaiken totuudesta niin puhtaasta ja valkoisesta silti haaveilen elämästä täynnää viinaa huumeitakin kun muut saa päähän valkolakin minä ryyppään toreilla ja huudan: Haistakaa paska! Tiedän kaiken totuudesta, niin mustasta ja paskaisesta, en haaveile elämästä, täynnä vallan huumeitakin, kun muut vetää päähän paskalakin, minä ryyppään toreilla ja huudan: Haistakaa paska! Be not afraid. I think we have so much in common. Be very afraid... |
tos symbioosissa-kohdas jää vähän hämäräks että minkä kanssa se sit siinä symbioosissa on muuten on vähän epäselvää että onko tän tarkotus olla vähän sarkastinen, mihin viittais noi valko- ja paskalakit ja parit muutkin seikat, kuten toi yleisesti aika kliseinen ote vailla ns. hyviä läppiä. mut jos näin on, sei käy kyl kovin hyvin ilmi |