Selät vastakkain (14.9.2009)
Kun näin sun itkevän suru tarttui mun figuuriin (tai hahmoon?) murheen kantajiksi käytiin pestiin kädet nukuttiin kasvot vastakkain ei mun charmi purrut halusin meidän nauravan mut murheen kantajiksi käytiin pestiin kädet nukuttiin selät vastakkain kertosäe: usein herätät mut unesta suremaan yhdessä, "herää" mut toivon et saan nukkua silloin matkaa hirvi metsään kantaa sua kruunussaan (sua tai surua) kertosäe: usein herätät mut unesta suremaan yhdessä, "herää" mut toivon et saan nukkua silloin matkaa hirvi metsään kantaa sua kruunussaan (sua tai surua)
-merja ritala- |
Kirjoitan lakanaani Afrodite (10.9.2009) Yö on sitä varten silloin mä kirjoitan lakanaan (pakaraan?) silloin mä kirjoitan lakanaan näyttelen pakanaa eiks se kelpaa sulle? Vastaa kun kysytään, mä jaksan kyl odottaa mitäs varten päivät onkaan? silloin mä kirjoitan tai en kirjoitakaan makaan vaan lehden päällä ja sä syöt, aamupalaa yö on sitä varten silloin mä kirjoitan lakanaan silloin mä kirjoitan lakanaan nimen Afrodite (sanan?) -merja ritala- |