A) Tää stoori meni näin, et`paikoilleni jäin aivan liian kauaksi aikaa, ja vaikka sovittiin, katsotaan huomisiin, silti ei löydy enää taikaa- B) mä aiemmin jo tein veri valan- saat pitää sen viimeisen sanan- CH) ei tää- mee näin - eihän tästä jää edes tuulelle mitään vietävää- ei tää- en voi - onnistua näin- askeleita seurata nyt aion taakse päin- ( kun oon..taas omilla jällilläin..) A) Sä tiedät tarinaa, itse kirjoittaa, harvoin saa ihminen loppuun, kun kerran valmis on, luonto ihmiskohtalon , helposti vei uuteen sotkuun- B) mä aiemmin jo tein veri valan- saat pitää sen viimeisen sanan- CH) ei tää- mee näin - eihän tästä jää edes tuulelle mitään vietävää- ei tää- en voi - onnistua näin- askeleita seurata nyt aion taakse päin- ( kun oon..taas omilla jällilläin..) tää stoori meni näin, mä että jäkeenpäin, vain pyöritin viimeistä sanaa- ja loput mitä jäi, mä pidin itselläin, voi alkuunkin palata salaa - Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... |