Aihe: sanat: Hyvä/Pyhä Duunari 1 | |
---|---|
![]() 27.08.2009 09:03:10 | |
HYVÄ/PYHÄ DUUNARI Mun vaari oli työläinen myönnän täysin sen en, en häpeillen totta kai kunnioittaen hän oli hyvä duunari ei vapaa, muurari vaan mattomies työnsankari, kukaties? teki töitä polvillaan hän kävi kumaraan ei kohti mekkaa ainoastaan elääkseen kertosäe: kun tuli sunnuntai, hän eli herroiks puki ylleen puvun, ja söi Kappelissa leivoksen, ja joi kahvi kupposen mut aina sydämeltään oli työläinen hän teki viillon mattoon korkkiin tai kumiseen mattoveitsellään hän oli tarkka erheilleen kun kello kävi kuutta hän hyppäs ratikkaan kävi istumaan viereen toisen työläisen kotona söi päivällisen plarasi Hesarin lepäs vähäsen luki lehden tarkemmin kertosäe: kun tuli sunnuntai, hän eli herroiks puki ylleen puvun, ja söi Kappelissa leivoksen, ja joi kahvi kupposen mut aina sydämeltään oli työläinen joskus hän otti kossua pillilupi huulin oli suurta hupia pomot tietenkin rupia JA NIITÄ TÄYTYI, mitä muuta kuin, vähän RAAPIA on siitä paljon aikaa mut aina muistan miehen, vaarin sen hyvän duunarin, työläisen kertosäe: kun tuli sunnuntai, hän eli herroiks puki ylleen puvun, ja söi Kappelissa leivoksen, ja joi kahvi kupposen mut aina sydämeltään oli työläinen merja ritala kertosäe voisi olla myös näin. kertosäe: kun tuli sunnuntai, hän eli herroiks puki ylleen puvun, söi Kappelissa leivoksen, joi kahvi kupposen mut aina sydämeltään oli työläinen | |
![]() 27.08.2009 09:13:46 | |
Vaihtoehto 1 SUOMALAISEN KUOMAN JUOMALAULU Kiipesin tuopin reunoja pitkin ja nyt sinä taasen itket kuka nyt itkijää käy seuraamaan en ainakaan minä Sinun se vahva piti oleman niin minä sinua kunnioitin miten selkärankaasi ei kukaan saanut taipumaan Kertosäe: Tää on suomalaisen kuoman juomalaulu tästä tehdään vielä taulu sen maalaa ehkä Akseli, (Aksel) ja mä oon vekseliin päin kallellaan Ryyppäsin taas itseni humalaan mä vielä alas kumarran ja joudun polviani varomaan ja silloin itken -Hei Kostiainen, sulla on vielä jotain lasissa! Lasin märkään pintaan liimasin ja pullon etikettiin teippasin ristiin kaksi käsivarren luuta taas kuivaa suuta!! Kertosäe: Tää on suomalaisen kuoman juomalaulu tästä tehdään vielä taulu sen maalaa ehkä Akseli, (Aksel) ja mä oon vekseliin päin kallellaan -merja ritala ************************************************************************ Vaihtoehto 2 Suomalaisen kuoman juomalaulu Kiipesin tuopin reunoja pitkin ja nyt sinä taasen itket kuka nyt itkijää käy seuraamaan en ainakaan minä Sinun se vahva piti oleman niin minä sinua kunnioitin miten selkärankaasi ei kukaan saanut taipumaan Kertosäe: Mä kiipisin tuopin reunoja pitkin ja litkin humalan hummereita me ollaan nyt kavereita ryyppäsin taas itseni humalaan mä vielä alas kumarran ja joudun polviani varomaan ja silloin itken Hei Kostiainen, sulla on vielä jotain lasissa! Lasin märkään pintaan liimasin ja pullon etikettiin teippasin ristiin kaksi käsivarren luuta taas kuivaa suuta!! Kertosäe: Mä kiipesin tuopin reunoja pitkin ja litkin humalan hummereita me ollaan nyt kavereita | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)