korjauksia rock- lyriikkaan 2013
Selkä seinää vasten
Miehet tuli ovesta laitto mut selkä seinää vasten sitä ei pitäs nähdä kenenkään lasten, eikä naisten, miestä selkää seinää vasten, miestä selkää seinää vasten mua paino lasti enkä ollut koskaan itseni herra vaan rasti paperilla, mä olin rasti paperilla, rasti paperilla sen kerran kun menin siihen huoneeseen mun luonteeseen astu piru, joku viru lattialla mä olin kohta nostettuna seinustalle miehet tuli ovesta ne puhu karkeita lovesta laitto mut selkä seinää vasten, sitä ei pitäs nähdä kenenkään lasten, eikä naisten, se mitä mä näin, oli maapallo väärin päin, käsikkäin viha ja hakattu liha käsikkäin viha ja hakattu liha mut saatana siirtyi askeleen eteenpäin Eurooppaan, Aasiaan, Afrikkaan ja USA:han, ihan mihin vaan oli maapallo väärin päin, käsikkäin viha ja hakattu liha käsikkäin viha ja hakattu liha miehet tuli ovesta ne puhu karkeita lovesta laitto mut selkä seinää vasten, se mitä mä näin, oli maapallo väärin päin, käsikkäin viha ja hakattu liha käsikkäin viha ja hakattu liha mut saatana siirtyi askeleen eteenpäin Eurooppaan, Aasiaan, Afrikkaan ja USA:han, ihan mihin vaan oli maapallo nurinpäin, käsikkäin viha ja hakattu liha käsikkäin viha ja hakattu liha se mitä mä näin, oli maapallo väärin päin ,
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |