Aihe: sanat, koditon, ja viimeinen kalamatka. Tarvitsen neuvoja näihin 1 | |
---|---|
![]() 22.11.2009 10:58:01 | |
Tässä parit laulunsanat, jotka ovat tyylilajiltaan erilaisia. Tämän koditon sanoituksen aloitin elokuussa, ja edelleen olen epävarma, miten se toimisi sävellettynä, ja mietin myös kertosäettä, onko se noin hyvä, vai ei lainkaan kertosäettä? Tai joku muu näistä säkeistä kertosäkeeksi??. Tämä on ollut hankala kirjoittaa. Vai meneekö tämä delete-osastoon. Alun sain tähän kun kuuntelin Bob Marleyta Koditon (30.8.2009) Mä oon ihminen kuten sinäkin meidät kytkee yhteen hiekassa tallaaminen paljain varpain ja vapauden laulu, laulu yön taivas täyttyy koneista jossa lentää hävittäjät välissä roikkuu napanuora ne ruokkii toisiaan mä yritän katkaista nuoran sota ulvoo kuin pakotettu huora huutaa päälleen jo toisen, ja toisen taivas täyttyy koneista kertosäe: istun hiekalla ja soitan kitaraa päästän vapaaks Aladdin lampusta hyvän hengen vannon, autan miehen pois sodasta ja tarjoon kotia toisaalta, miks jakaisin hyvää sanomaa kun tuskin autan miehen ylös katuojasta silti väitän vapaus on mulle sama asia me istutaan rannan hiekalla vartioidaan tyhjää taivasta meri täyttyy koneista ja halaa siiven kappaleita (siiven palasta) istun hiekalla ja soitan kitaraa päästän vapaaks Aladdin lampusta hyvän hengen vannon, autan miehen pois sodasta ja tarjoon kotia mä oon ihminen kuten sinäkin meidät kytkee yhteen hiekassa tallaaminen paljain varpain ja vapauden laulu, laulu merja ritala ************************************************* . Tässä mietin jättäisikö ensimmäisen lauseen pois? Viimeinen kalamatka (31.10.2009) (Tervetuloa kotiin Afganistanin poika) turhaa on sotia, (ja) pommittaa mummojen koteja miten kauaksi jouduitkaan katsomaan murhetta silmiin, miten yksin jouduitkaan sotimaan jäit uutisfilmiin, menit mukaan toiveisiin pelastaa vielä kesällä päästit kalan kotijärveen vapaana uimaan sinua ei itke isänmaa, vaan äitis joka peitti sut lapsena nukkumaan nyt lepäät kapeassa sinkkivuoteessa sydän veriluodeissa sinua ei itke äidinmaa, vaan isäs joka opetti sut lapsena kalastamaan nyt lepäät kapeassa sinkkivuoteessa sydän veriluodeissa (Tervetuloa kotiin Afganistanin poika) turhaa on sotia, pommittaa vieraiden koteja miten kauaksi jouduitkaan lähtemään tähteäsi etsimään miten yksin jouduitkaan sotimaan jäit pelkäämään menit mukaan toiveisiin pelastaa vielä kesällä päästit kalan kotijärveen vapaana uimaan nyt lepäät kapeassa sinkkivuoteessa sydän veriluodeissa merja ritala | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)