Sä tuoksuit Jenkiltä (2.5.2010)
Sä istuit rappukäytävässä ja näytit niin vietävän hyvältä hyvältä mä tokaisin: mitä sä teet tässä? Pyörittelit ranteessa narunpätkää ja käärit hymyillen sätkää sun kengännauhat oli auki mä tiesin heti sä oot tauti josta mä kohta täysillä nautin mä uskalsin käydä istumaan ihan kivirapun reunaan kattoikkunaan pisaroi kertosäe: mun kädet on jo keltaiset sätkästä mulla on kokemusta narunpätkästä sun naru on punottu ranteeseen ja kädet vielä valkoiset mä kokeilin miltä tuntuu maata vaan nenä kohti ikkunaa ikkunaa mä tokaisin: tuu hullutellaan sä heitit kengät ja sun sukassa oli aika pala hukassa paljas iho sinkin valkoinen sä tuoksuit Jenkiltä kertosäe: mun kädet on jo keltaiset sätkästä mulla on kokemusta narunpätkästä sun naru on punottu ranteeseen ja kädet vielä valkoiset kertosäe: mun kädet on jo keltaiset sätkästä mulla on kokemusta narunpätkästä sun naru on punottu ranteeseen ja kädet vielä valkoiset sä heitit kengät ja sun sukassa oli aika pala hukassa sä tuoksuit Jenkiltä -merja Ritala |