Vanhojen sanojen korjaus jatkuu- ja loma. Vieläkin tässä on muutamia epäselviä kohtia ihan sisällöllisesti.
MARY QAUNTIN NAISET Tapasin Itäisen Lontoon kulmilla, jossain ihan syrjäisillä kaduilla miehen se soitti viuluu, mä otin esiin kitaran, yritin palauttaa mieleen eilisen menneen seitkytluvun maailman kertosäe: AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsikin blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan kitarasta pääsi blues Kolme naista kulki ohi minihameissa, ne sai heti miehiltä pitkii katseita mut mä soittelin, vähän kainosti silmäilin, naisia Mary Quantin vaatteissa ja kitara soi, mä improvisoin Poliisi yritti piirittää hilpeää joukkoo se näytti meille hämärää luukkua mä kieltäydyin, keskityin naisiin tarkemmin, olin rauhallinen mies odotin, ja sain oikeen sävelen AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsikin blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan kitarasta pääsi blues Lisää väkee tulvi pitkin kadun kulmii, olin niille vieras muukalainen mä soitin, koitin tehdä vaikutuksen ja teinkin, ne kuunteli hiljaa mua AABAA soinnuttelin, rennosti soittelin mut kitarasta pääsikin blues kuus sällii tuli mukaan kuvaan kitarasta pääsi blues merja ritala Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |