Tää Planeetta (23.11.2010)
Tää planeetta ottaa mut asumaan vain kerran, ja sen verran voi kiertolainen ilotella et soitan kitaraa lakki päässä tai ilman en kysy lupaa keneltäkään, se vähennetään mun tilinpäätöksestä kestän vääryyden, kestän et mua ei ymmärretä mä soitan rautalangasta ihmisen käännän kasvot ylöspäin näin aurinko helottaa kasvoihin mä väännän rautalangasta avaimen vain sillä pääsen sydämen oikeaan ja vasempaan kammioon, kammioon.. mä juon sammiosta ikiveden mun sydämen kammioissa soi kitara Tää planeetta ottaa mut asumaan vain kerran, ja sen verran voi kiertolainen ilotella et istun tammen alla lakki päässä tai ilman soitan sulle kitaraa multainen maa jossain tuoksuu tuomi, ja sun luomi mitä kosketin, hei, siinä koin vääryyden mä join sammiosta ikiveden sun sydämen kammioissa ei soi kitara mä soitan rautalangasta joutsenen käännän kasvot ylöspäin näin aurinko helottaa kasvoihin väännän rautalangasta avaimen vain sillä pääsen sydämen oikeaan ja vasempaan kammioon, kammioon.. soitan sulle kitaraa multainen maa jossain tuoksuu tuomi, ja sun luomi mitä kosketin, hei, siinä koin vääryyden mä join sammiosta ikiveden sun sydämen kammioissa ei soi kitara
-merja ritala- Linnun kurkkuun unohtui jäätynyt marja-
näin oletin kun se ei laulanut. -MR- |