Demostudio 27.10.2004 21:59:21 | |
---|
|
Kapane 28.10.2004 22:49:45 | |
---|
No yhen biisin se vaan löysi. Vaikka kenren suur kuluttaja olen ei tuo silti paljon antanut ja noihin teidän aikasempiin verrattuna jopa ehkä vähemmän. Soundi oli kutakuinkin kohillaan. Biisikin oli ihan ok. Soolot olivat hieman peruskauraa, mutta muuten toimivia. Ei siis mitään vikaa, mutta ei oikein mitään huippu hyvääkään löytänyt. Ikävä sanoa, mutta tuo versio on ainakin hieman keskikastia. |
kampela 29.10.2004 14:00:34 | |
---|
Tuon Hide & Seek biisin kuuntelin. Eteenpäin oli menty positiivisesti. Biisi oli mielestäni aika hyvä. Soitto ja laulupuolessa vielä kyllä jonkin verran kohellusta, mutta ehdottomasti positiivisesti menty eteenpäin.. Biisi pysy hyvin kasassa eikä siinä viljelty liikaa tavaraa. Awesome lefthand break. |
Jormaz 30.10.2004 11:50:22 | |
---|
Muistuttaa Linkinparkkia. Teksteissä on selviä piiloviittauksia matematiikan ja fysiikan opettajaan (EVP), Olaviin. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Reddie 30.10.2004 14:39:28 | |
---|
Kiitos kommenteista! Bändin jätkät päätti tosiaan poistaa noi kaks jälkimmäistä biisiä jaosta, mut Hide & Seek löytyy sieltä edelleen! |
Jormaz 30.10.2004 17:42:54 | |
---|
Olavi tais jäädä eläkkeelle, vai kuinka? Vai ootteko amiskoja? So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Reddie 30.10.2004 18:41:17 | |
---|
Miähän oon niin vanha et kyl se Olavi vielä porskutti mun elinaikana siellä ihan tehokkaasti. Muut pojat oli sen verta fiksuja että väisti Viherin lukion. |
Jormaz 01.11.2004 00:04:34 | |
---|
Jaahas, samaan aikaan sitten oltiin siellä. Olavi oli mun ryhmyri. Olavilla on himonussijan viikset. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
NHR 17.11.2004 17:01:20 | |
---|
Soundeissa ja miksauksessa ei valittamista, mutta kovin oli tylsän tavanomainen biisi. Ei siitä osaa mitään erityistä huonoa kohtaa osoittaa, periaatteessa kaikki toimii, mutta jotenkin vaan niin mielikuvitukseton pläjäys. Säkeistöjen hiljaisista kitaroista kyllä tykkäsin. Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |