Aihe: Mejsel : Monkey Island Theme
1 2 3
Demostudio
23.03.2004 13:23:23
Bändin nimi: Mejsel
Kappaleen nimi: Monkey Island Theme

URL: http://www.students.tut.fi/~hamala29/Monkey_Island.mp3 (Mp3)

Monkey Islandia pukkaa taas pitkästä aikaa... ;p

Tällä kertaa päätunnarin vetkutus.
NHR
24.03.2004 15:44:15

Niin oliko tämä jostain sarjasta tai pelistä, vai? Ei sano minulle mitään, mutta kitarointi ihan mukavan kuuloista kuitenkin, rumpu(kone)soundit eivät niinkään.
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
hermanhez
24.03.2004 16:55:22
todella hyvä!

rupes ihan tekeen mieli pelaamaan taas vanhaa kunnon monkey islandia!
(peruna)muusi - (vaate)koi(ta)! PREESIAS!! PREESIAS!!!
Mejsel
24.03.2004 19:52:19
Niin oliko tämä jostain sarjasta tai pelistä, vai?

Juu, pelistä (tai peleistä 4kpl) on siis kyse. Aikoinaan tullu kahvattua niitä niin paljon että musiikit soi päässä vielä tänäkin päivänä. Ja hiton hyvät musiikit onkin kaikissa Monkey Islandeissa ollu... Toivottavasti en raiskaa niitä pahasti omilla räpellyksilläni ;)
Jaa mää vai...?
funkylord
24.03.2004 20:07:57

Toivottavasti en raiskaa niitä pahasti omilla räpellyksilläni ;)

luvalla sanoen. Perkeleen hyvä versio. ehkä vähän rankempaa olisin myös toivonut.
#KK1 Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Juho L
24.03.2004 20:14:39
Monkey Islandin teema on kyllä niin timanttinen sävellys, että toimii täysillä vaikka piereskeltynä. Tämä oli varsin kiva versiointi. Hienosti soitettu! Ja tulipa vielä kylmät väreet heti kappaleen alussa. Aina yhtä mainio teos.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Mejsel
24.03.2004 20:58:23
ehkä vähän rankempaa olisin myös toivonut.

hehee.. arvaa oliko "näin" lähellä etten pistäny siihen semmosta hevirunttaus-kohtaa ja kunnon kampeemis sooloa, se kun olis lähteny niin hyvin siitä yhdestä kohdasta. Aattelin sitten että ehkä semmonen ei kuiteskaan kuulu tähän biisiin :)
Jaa mää vai...?
Mr. Wolf
24.03.2004 21:04:16
hehee.. arvaa oliko "näin" lähellä etten pistäny siihen semmosta hevirunttaus-kohtaa ja kunnon kampeemis sooloa, se kun olis lähteny niin hyvin siitä yhdestä kohdasta. Aattelin sitten että ehkä semmonen ei kuiteskaan kuulu tähän biisiin :)

Hieno on...

Onko tämä Phatt-, Booty vai Melee islandilta?
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
Kitaranraiskaaja
24.03.2004 21:05:38 (muokattu 24.03.2004 21:13:13)

Onko tämä Phatt-, Booty vai Melee islandilta?

Ihan päätunnaristahan tuossa puhuttiin. Elikkä se, joka soi alkutekstien aikana, ilmeisesti, en ole vielä kuunnellut.

Pistetäänpä latuuseen.

EDIT: Ladattu. Soimaan.

Varsin hieno versiointi! Tykkäsin!
Päälause, sivulause (sulkujensisäinen huomautus). Huudahdus!
PJS
24.03.2004 21:44:08

Aah täydellisyyttä...tää on nimittäin ehkä maailman paras sävellys IMHO. Ja hyvin oli soiteltu...tulee mieleen omat kesäiset merenranta yöllä akustisten kitaroiden kanssa jamit...oli nimittäin aika kovassa huudossa tämä niissä jameissa. perkuleen kiva biisi soitella.

Kiitos sinulle tästä, pistin samantien tämän playlistiini.

Saundeista tykkäsin ihan kybällä, milläs kamoilla tää on äänitelty?
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Mejsel
25.03.2004 10:21:04
Saundeista tykkäsin ihan kybällä, milläs kamoilla tää on äänitelty?

Vampilla ja soundfonttirummuilla ja -bassolla.
Jaa mää vai...?
PJS
25.03.2004 16:57:16

Nice, en tiennytkään että vampistakin saa noin maukkaat saundit...tarttiskohan ostaa...170 € sais
Dunga
25.03.2004 17:10:09
Heh, ihan loistava! Tuli heti halu pelata vanhoja Monkey Islandeja eli 1&2. Niissä oli vielä sitä kunnon tatsia ja repeillä sai jo kakarana, vaikka ei kaikkia herjoja tajunnutkaan.
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4
thrashman
25.03.2004 17:31:52
Kerrassaan mahtavaa! Tuli nostalginen olo.
"Mojo X saved the day!" -Mayor of Browntown
Flow
25.03.2004 19:01:46
Lapsuus se vasta oli ihanaa aikaa kun tietokonepelit olivat vielä hyviä. Oli niin hieno veto, että meinasi tulla Monkey veteraanilta kyynel silmään. Missäs ne minun pelikorput nyt taas olikaan...ai siinähän ne.

Guybrush: I'm on a whole new adventure.
Pirate: Growing a mustache?
Guybrush: No, Bigger than That
Pirate: A beard?!?
"You grow up the day you have the first real laugh...at yourself."
askomiko
25.03.2004 19:36:35
Monkey ykkösen atmosfäärissä on kyllä jotain täysin tavoittamattoman hienoa. Vaikkapa se Sierralle kuittailu siellä saaren korkealla vuorella..
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Heresy
25.03.2004 20:17:11
Ihan mieletön! -kyynel-
hiljaisuus rokkaa kovemmin
hjukke
25.03.2004 20:21:55

Tämä oli hyvä veto! Ja soundit yllättävän hyvät! Keep up the good work.
"- munakennot on huumorihommaa"
Tapani L
25.03.2004 20:42:30
Aivan saatanan hyvä versio lähes täydellisestä biisistä! Kiitos!
Imper
25.03.2004 22:22:53

Helvetin hyvähän tää kyllä on. Nostalgiaa!
Everyone is a per-son
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt