Aihe: Impish : Demo 2004
1 2 3 4 5
nco
20.02.2005 07:48:13

Hiukan keikka venähti. Hyvää oli rokkenrollia. Vaan nyt tutimaan.
Useimmat saavat minusta huonon ensivaikutelman. Loput pettyvät myöhemmin.
jarru
20.02.2005 14:09:45

Noniin siinähä sitä eturivissä tsekattiin keikka! Ei suateri kyllä mikä meininki. Ruletatte. Amokki oli varsin hottina nahkapöksyissä! Ne kaks ei demolta olevaa piisiä oli vanhempaa materiaalia vai uutta?
Mulukkua tiskiin.
Am0k
21.02.2005 11:35:47

Noniin siinähä sitä eturivissä tsekattiin keikka! Ei suateri kyllä mikä meininki. Ruletatte. Amokki oli varsin hottina nahkapöksyissä! Ne kaks ei demolta olevaa piisiä oli vanhempaa materiaalia vai uutta?

Kiitokset kaikille teille ketkä keikalle kykenitte...Meininki oli kova joten niskat on nyt niin s&%€nan jumissa kuten kuuluukin olla...Hyvä ystäväni Jarru...jalasssani ei ollut nahkahousut...vaan PVC housut! =) Mutta hottia se oli silti!! Ja ne KOLME biisiä joita demotuksemme ei pidä sisällään, jotka keikalla kuitenkin esitimme olivat 2/3 vanhoja biisejä uusina sovituksina (tehty paljon ennen kuin itse astuin puikkohin..) Ja setin ensimmäinen biisi taisi olla ensimmäinen biisi joka tehtiin yhdessä tällä kokoonpanolla piakkoin yhtyeeseen liittymiseni jälkeen...Näistä kappaleista saattaa tulla jossain vaiheessa jonkin tasoista julkaisua...Äänitimme rummut stutiolla demoa äänittäessämme näihin ralleihin...eli koti konstein kitarat ja laulut ja eiköhän ne sitte pistetä jonkin median kautta pihalle...ruskettumaan...pitää vielä kattoa miten hommat menee...Panostamme toistaiseksi kaiken energiamme siihen, että saisimme ne demon kannet ja nettisivut viimeinkin valmiiksi....Mutta pysykää kuulolla...sillä kuulette vielä meistä!

Antti "Amok" Karhu/Impish
junttura
21.02.2005 18:56:46

Hiukan keikka venähti. Hyvää oli rokkenrollia. Vaan nyt tutimaan.

Jesa. Meininki oli hyvä aamuun asti, roudauskin oli oikein lepposaa seuraavana päivänä.

Itse keikasta: Koko keikka tulee nettisivuille jakoon, kuhan keretään. Tunnelma oli lämmin, kostea ja raivoisa. Kiitos yleisölle, kestitte niinku miehet!

-Juho
loppuu se vitun näppäily!
junttura
04.03.2005 18:41:03

Kiitokset minunkin puolesta, eturivi oli hyvin messissä. Ne pari piisiä on tosiaan vanhaa settiä jota on muokattu sopivasti, eli uusia ralleja ;)
Keppis
09.03.2005 21:13:36
Perusmetallijytkettä. Ihav hyvää sellaista. Joku pändi tuli mieleen, en tiedä mikä. kuuntelin sen ekan. Aivan pirun hyvä se yks jynkkynjynkkyn-riffi.
Huonomuistisilla on vähemmän stressiä.
nco
10.03.2005 16:44:59

Jaa-a. Jos tää on "perus" niin mikähän ihme sitten ei oo?
Keppis
10.03.2005 20:37:38
Jaa-a. Jos tää on "perus" niin mikähän ihme sitten ei oo?

noo... Korpiklaani=)

tuli vaan semmonen olo, että on kuullut tän tyylisiä bändejä useemman ennenkin.
junttura
10.03.2005 21:09:42

noo... Korpiklaani=)

tuli vaan semmonen olo, että on kuullut tän tyylisiä bändejä useemman ennenkin.

Sopassahan on raaka-aineet vanhasta liitosta ja mausteena eri tyylilajien parhaat palat. (humppa ei kuulu näihin) Keksitkö muuten mitään pumppua joka olisi just tätä?
Keppis
10.03.2005 21:27:21
Sopassahan on raaka-aineet vanhasta liitosta ja mausteena eri tyylilajien parhaat palat. (humppa ei kuulu näihin) Keksitkö muuten mitään pumppua joka olisi just tätä?

einyt mitään identtistä bändiä ole, mutta mieleen tulee ainakin sepultura, joku exodus tyylinen rässäytys ja amoral on välillä aika lähellä.

minun korvani eivät vain valitettavasti kuule tässä mitään erikoista tai uutta.
nco
10.03.2005 22:55:40

einyt mitään identtistä bändiä ole, mutta mieleen tulee ainakin sepultura, joku exodus tyylinen rässäytys ja amoral on välillä aika lähellä.

minun korvani eivät vain valitettavasti kuule tässä mitään erikoista tai uutta.

Joo en sillä, että kaikkien täytyis väkisin ruveta poikia fanittamaan, mut toi perustelu tuntui musta vaan niin yllättävältä... olin jotenkin varautunut sen tyyliseen kritiikkiin, et liian pitkiä biisejä, liian monimutkaista, liikaa kikkailua, liian omituista tms., mutta että perusjytkettä... jännä miten eri lailla voi jutut kuulla.

Mullakin tulee välillä mieleen esim. Sepulturat ja monet muut, hetkittäin jopa Stratovariukset ja nämä nahkahoususankarit, mutta että yhdeltä bändiltä tai jopa saman biisin aikana, sellaista ei oo kyllä tullu mulle muualla vastaan... tästä syystä kolisee mulle kyllä ihan täpösellä.
junttura
14.03.2005 18:21:28

Aivan pirun hyvä se yks jynkkynjynkkyn-riffi.

Hauska sinänsä, koska toista kitaristiamme kutsutaan Jynkyksi.
Genital Grinder
15.03.2005 10:46:41

Hauska sinänsä, koska toista kitaristiamme kutsutaan Jynkyksi.

no olipa vtun hauska :=)
(*;*)
kimbbaz
17.03.2005 01:42:53
Helevetin asiallisesti runttaatte menemään! Muhevat saundit ja tiukkaa on riffittely äijillä, eiku vuan rokrok perkeles!
Tsekatkaapas meidän uutta demo julkaisua myös:
www.mikseri.net/diffusion
junttura
24.03.2005 18:58:47

Kiitokset palautteesta. Kolme uutta biisiä tulossa kohta jakoon, pysykäähän kuulolla.
eleeton
26.03.2005 16:37:35
Hyvää heviä, loistavat soundit. Lisää progea!
ja takaisin sorvin ääreen... http://adicon.org/la/mp3.html
junttura
07.04.2005 16:51:20

Hyvää heviä, loistavat soundit. Lisää progea!

Kiitos kommentista, hevihän on aina hyvää. Saundeista menee propsit Keijo Iisakalle. Lisäillään sitä progea pikkuhiljaa.....
eleeton
07.04.2005 18:31:57
Jos vähän tarkemmin sanois jotain:

Olette loistavia.
Soundit toimii mun makuun ku tauti, varsinkin virveli ja kitarat. Miksauksen balanssi myös hyvin toimiva. Bassokitara ei ehkä pääse kauheasti esille tosin. Siis siinä mielessä että enemmän bassokuvioita kehiin ;)

The Call ja instrumentalissa on loistavia melodioita ja edelliset hyvin kehuivat laulua, yhdyn siihen. Minun korvaan on ihan omanlainen soundi. Kovaa ja korkealta tulee ja semmonen mukava rokkikäheys on koko ajan mukana.

Pari viime vuotta on tullu Dream Theateria kuunneltua aktiivisesti, muuta progea (tilua) en kuuntelekkaan. Niillä toimii soundit ja soitto mun makuun. Laulu tökki aluksi mutta siihen tottui ja myöhemmin tykästyi.
Tällä pohjalla olette mun makuun kuin nyrkki silmään, eli oikein hyvä paketti kasassa, varsinkin kun laulussa on (mun korvaan) jotain omaa. Toimii! Monet hyvin soittavat perusdeath-bändit perusörinää ja levyllisestä biisejä vain muutamat ovat vangitsevia, joten ei ole suosikkeja niistä syntynyt.

Kumarran ja ylistän teitä siitä. Lisää biisejä, biisejä biisejä.
Jos multa kysytään niin saa vetää sen progeilun kanssa överiksi. Ei tule tylsää tavaraa ja biisit hioutuu ajan kanssa yleensä kuntoon.

Tulen tarkkailemaan teitä.
ja takaisin sorvin ääreen... http://adicon.org/la/mp3.html
junttura
07.04.2005 21:29:09

Jos vähän tarkemmin sanois jotain:

Olette loistavia.
Soundit toimii mun makuun ku tauti, varsinkin virveli ja kitarat. Miksauksen balanssi myös hyvin toimiva. Bassokitara ei ehkä pääse kauheasti esille tosin. Siis siinä mielessä että enemmän bassokuvioita kehiin ;)

The Call ja instrumentalissa on loistavia melodioita ja edelliset hyvin kehuivat laulua, yhdyn siihen. Minun korvaan on ihan omanlainen soundi. Kovaa ja korkealta tulee ja semmonen mukava rokkikäheys on koko ajan mukana.

Pari viime vuotta on tullu Dream Theateria kuunneltua aktiivisesti, muuta progea (tilua) en kuuntelekkaan. Niillä toimii soundit ja soitto mun makuun. Laulu tökki aluksi mutta siihen tottui ja myöhemmin tykästyi.
Tällä pohjalla olette mun makuun kuin nyrkki silmään, eli oikein hyvä paketti kasassa, varsinkin kun laulussa on (mun korvaan) jotain omaa. Toimii! Monet hyvin soittavat perusdeath-bändit perusörinää ja levyllisestä biisejä vain muutamat ovat vangitsevia, joten ei ole suosikkeja niistä syntynyt.

Kumarran ja ylistän teitä siitä. Lisää biisejä, biisejä biisejä.
Jos multa kysytään niin saa vetää sen progeilun kanssa överiksi. Ei tule tylsää tavaraa ja biisit hioutuu ajan kanssa yleensä kuntoon.

Tulen tarkkailemaan teitä.

öö...Nyt kyllä meni jamppa sanattomaksi. Kiitos.

Kolme uutta biisiä on tulossa jakoon piakkoin. Levytkin on tullut painosta, jos joku haluaa promon ihan cd-muodossa ja kansien kans niin postia vaan mulle niin katsotaan sopiva hinta. Suurin osa tosin menee medialle ja lafkoille mutta äkkiäkös niitä lisää tehdään jos tarve vaatii. Live-videoita tulee myös kotisivulle pällisteltäväksi.
Am0k
20.04.2005 17:22:56

Noniin... Tuli tuossa viime yö ja tämä aamu väkerrettyä pikkusen uusia kotisivuja IMPille. Sivut varmaan löytävät paikkansa jo tämän päivän puolella osoitteesta www.impish-band.com . Sivut eivät vielä ole lähellekkään valmiit, mutta ompahan ainakin työn alla...

Päivityksiä tehdään varmaan päivittäin, joten kannattaa käydä tzeggailemassa aina välillä, että onkos siellä mitään uutta tapahtunut...

Niinku aikaisemmin oli jo puhetta, sivuille tulee varmaan videopätkää keikalta, uusia biisejä, lyriikoita, foorumi ja mikäli ketään kiinnostaa niin mahdollisesti myös tabloja joistain ralleista...

Toiveita ja ehdotuksia voipi esittää mikäli huomaatte puutteita sivujemme tarjonnassa...

Tällä hetkellä sivuilla ei juuri ole muuta kuin perus ulkoasu värkättynä ja aikamoinen läjä kuvia meistä...(ja tietenkin demo biisit!)... Poseerataan promo kuvissa ja muutama foto on myös hevimestan keikalta 19.2.2005!

Nauttikaa sen mitä voitte ja pysykää ajantasalla!

Keväisin terveisin Amok Impish orkesterista ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt