Timo JM 18.03.2004 23:00:04 | |
---|
Huh! Nostan hattua. Mitä tästä voisi edes kritisoida? No, ehkä se on juuri tuo vaikutteiden kuuluminen. Toisaalta jos siihen on alunperin pyrittykin, niin antaa sitten mennä vaan. Kyllä tää on sellaista jälkeä, että kateeksi käy. Toivotan menestystä! Silti yksi kysymys: Kuika siirrätte tuon kaiken soitin- ja efektimäärän keikalle triolla? "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
tommi/poeme 19.03.2004 14:16:27 | |
---|
Teidän musiikkinne ei ole omaperäistä, mutta ei myöskään paskaa. Tätä jaksaisin kuunnella paljon mieluummin kuin fuusioprogefreejazzkansanmusiikkifunk-orkesteria, joka yhdistelee "rohkeasti" eri elementtejä. Mä olen siis ihan täysin samaa miletä. Jätkät soittaa ihan saatanan hyvin, mutta mun mielestä se ei ole se pointti. Ketä palvelee siis pastissit? Tietenkin persoonilla on merkitystä siihen miten musiikki otetaan vastaan, mutta kun mielestäni musiikin tulee kertoa jotain ajasta ja ihmisistä. Ainakin siis sellainen musiikki millä on loppujen lopuksi syvällistä merkitytstä ja onnistuu herättäämään muitakin fiiliksiä kuin "ai niin joo." Hyvästä bilemusasta tää menee koska tahansa. Esim en ole koskaan bilettänyt niin paljon livebändin tahtiin, kuin Star Wars ensi-illan jatkoilla Tvastialla, kun Marzi & taustabändi soitteli vanhoja soul ja funk klassikoita. En mä silti sitä levyllä himaan kantaisi. |
monotone 19.03.2004 14:46:03 | |
---|
Ketä palvelee siis pastissit? Tietenkin persoonilla on merkitystä siihen miten musiikki otetaan vastaan, mutta kun mielestäni musiikin tulee kertoa jotain ajasta ja ihmisistä. Ainakin siis sellainen musiikki millä on loppujen lopuksi syvällistä merkitytstä ja onnistuu herättäämään muitakin fiiliksiä kuin "ai niin joo." No, voihan postmoderni tyyli olla aivan tietoinen valinta. Monet pitävät Kaurismäkienkin elokuvista. Ja ehkäpä tarve palata tiettyjen musiikkityylien alkulähteille juuri kertoo jotain tästä ajasta ja ihmisistä; ei ole mitään uutta mielenkiintoista tarjolla. Ei musiikkityylit kuole pois sen takia, että joku tekee jotain muuta ja uudenlaista. Blues esmes on herraties kuinka vanhaa, on voinut ja voi edelleen hyvin. Ketä blues-musiikki palvelee? "Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
TIK 19.03.2004 14:50:17 | |
---|
Kuulostaa kyllä hemmetin hyvältä, tuli useampi kappale kuunneltua. Upea meininki, hyvä laulaja, komeita riffejä ja taidokasta soittoa. Mitä muuta sitä voisi tällaiselta rokkipläjäykseltä vaatia. Hienoa työtä. Nemo Saltat Sorbius, Nisi Infanus Est.
"Kukaan ei tanssi selvinpäin, ellei ole hullu" |
NORTON 19.03.2004 19:09:39 | |
---|
Mä olen siis ihan täysin samaa miletä. Jätkät soittaa ihan saatanan hyvin, mutta mun mielestä se ei ole se pointti. Ketä palvelee siis pastissit? Tietenkin persoonilla on merkitystä siihen miten musiikki otetaan vastaan, mutta kun mielestäni musiikin tulee kertoa jotain ajasta ja ihmisistä. Ainakin siis sellainen musiikki millä on loppujen lopuksi syvällistä merkitytstä ja onnistuu herättäämään muitakin fiiliksiä kuin "ai niin joo." Hyvästä bilemusasta tää menee koska tahansa. Esim en ole koskaan bilettänyt niin paljon livebändin tahtiin, kuin Star Wars ensi-illan jatkoilla Tvastialla, kun Marzi & taustabändi soitteli vanhoja soul ja funk klassikoita. En mä silti sitä levyllä himaan kantaisi. Totta puhut. En minäkään tämän bändin levyä ihan ensimmäisenä lähtisi ostamaan. Nyt on kuitenkin hyvä pohja; siitä vaan hakemaan omalaatuisempaa tyyliä. Eipä ne meitsin omatkaan jututkaan mitään mullistavia ole, samoin kuin kenenkään muun tällä palstalla. Pitää vain jatkaa säätämistä, niin kyllä se homma joskus aukeaa. Anteeksi! |
U.Honey 21.03.2004 23:45:16 | |
---|
Kuuntelin Stone Cold Fox biisin ja hyvä on meininki. Respect. Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
PoLFus 22.03.2004 08:04:41 | |
---|
Todella hyvä! Ostan levyn, jos julkaisette. *polvistuu ~ 7ender $tratocaster ~ |
Nuuskamuikkunen 22.03.2004 11:23:56 | |
---|
Minä en edes ole mikään hervoton Kingston Wall-, Jimi Hendrix-diggari, mutta tämä on loistavaa. Vaikka selvästi voi vaikutteet kuulla, on tämä ihan piristävää musiikkia. Kun noita biisejän kuuntelee, niin joissain pysähtyy miettimään, että "Onko tämä nyt varmasti suomalainen bändi?" Jos te joku päivä pääsette tänne susirajan toisellepuolelle käymään keikalla, niin minä lupaan tulla moshaamaan kaljua päätäni eturiviin. :D (olikohan tuo jo liikaa luvattu) Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. |
Notefix 22.03.2004 11:53:11 | |
---|
Hienoa matskua! Toimii! My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
reijoteppo 22.03.2004 11:53:57 | |
---|
Kovaa rochhia oli. Hyvä poijjaat! |
Mohla 23.03.2004 01:03:17 (muokattu 23.03.2004 01:04:50) | |
---|
Bändi rokkaa kuin hirvi. Teidän musiikkinne ei ole omaperäistä, mutta ei myöskään paskaa. Olen samaa mieltä. Ja haitanneeko tuo mittään, jos se kerta toimii ja uppoaa jengiin? En minäkään tätä levyä ostaisi, mutta niinkuin sanottua Tätä jaksaisin kuunnella paljon mieluummin kuin fuusioprogefreejazzkansanmusiikkifunk-orkesteria, joka yhdistelee "rohkeasti" eri elementtejä. Käsittämätöntä valittaa siitä, että joku tuo mieleen jonkun muun. Entäs sitten? Jos se ottaa niin paljon päästä, niin ei pidä sitten kuunnella! Ei se kuitenkaan ole keneltäkään mitään pois jos joku tekee toimivaa rokkia. Ihme asioista pitää ihmisten kitistä nykyään... Annetaan poikien rokata vaan. EDIT: Ei sittenkään mitään. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Tarkastaja 23.03.2004 17:30:28 (muokattu 24.03.2004 13:47:23) | |
---|
Tosiaan hienoa, hyvin soitettua ja muutenkin asiallista kamaa. Kuuntelen todella mielelläni ja kuuntelisin mielelläni myös livenä. En mä oikein osaa kritisoida tätä, kun tää toimii musta todella hyvin. Vaikutteet ovat selvästi kuultavissa ja se ei ainakaan mua häiritse yhtään. Ostaisin levyn mikäli olisi tarjolla. |
rautakiisu 14.04.2004 10:26:55 | |
---|
Ite kuulen melkein joka biisissä mitä tulee kuunneltua jotain ripattuja riffejä tai vaikutteita, eikä siin mitään pahaa oo. Tää musa nyt vaan eioo niin modernii, niin sitä kritisoidaan heti. Tyylikkäämpää tämmönen vaikutteiden ottaminen on, ku esimerkiks covereiden soittaminen (joka neljäs mtv-hitti on nykyään cover-biisi). Diggasin paljon! Hasta la victoria siempre! |
Valdemar 14.04.2004 12:54:14 (muokattu 14.04.2004 12:54:22) | |
---|
Helevetin kovaa menoa. Backseat of a trans-am! |
Emplate 14.04.2004 18:09:07 | |
---|
Kuten sanottua, vaikka vaikutteet kuuluivat läpi, niin ei se mitään, sen verran kovaa nämä rokkasivat. Yksi parhaita demostudion tuotoksia. Tämä oli liian hyvin minun musiikkimakuani varten räätälöity. Keep up the good work! Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Chuba 14.04.2004 20:39:00 | |
---|
Chuba tykkää. On tää parempaa ku Poemeé. |
jukcat 18.06.2005 11:31:52 | |
---|
Kyllä tämä on ehdottomasti ihhan kärkikaartia näissä demo julkaisuissa. Aivan loistavat biisit, hienosti soitettuna. Erityisen hyvin toimiva bändi. Yes! Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |