jannu 06.05.2005 00:55:29 | |
---|
Hieno veto. Vähän ehkä kulmikas. Sanoista ja laulusuorituksesta diggasin kovasti. "La Grange"-riffi oli ainoa asia joka häiritsi. Kitarasooloissa kuulunut Billy Gibbons oli oikeasti hieno juttu, mutta toi riffi oli vähän turhan härski. "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
ICE 06.05.2005 00:58:34 | |
---|
Meikäläinen diggaa. Urkusoolossa ois kyllä urut saanu tulla enemmän "pinnalle" kun meinas upota muuhun vääntöön. Rokrok! "Taidetta taiteen vuoksi" - Theophile Gautier Ärlä #025 |
Järvihirviö 06.05.2005 01:47:26 | |
---|
Kyllä! Albron Blues Bulevardi, kesäistä blyyssiä huumorilla ja bissehuuruilla! Niinkuin kapitain tietää, tällaista musiikkia voi kuunnella mainiosti lauttamatkoilla pääkaupunkiseutumme saaristoalueilla. Huvimatkamusiikkia siis! Samalta lätyltä Rankaise Mua on tosin niin ässä veto, että Puolipäivä Dean James jää peräpeiliin. Silti demostudion parasta antia tällä hetkellä. Kunhan pojat vaan kutsuu mut juomaan joku päivä (?) |
leka 06.05.2005 02:38:44 | |
---|
"La Grange"-riffi oli ainoa asia joka häiritsi. Kitarasooloissa kuulunut Billy Gibbons oli oikeasti hieno juttu, mutta toi riffi oli vähän turhan härski. Noh... eipä tuo ZZ Topkaan tuota riffiä ole itse keksinyt. Kuunteleppa John Lee Hookerin "Boogie Chillen" JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
jannu 06.05.2005 03:15:25 | |
---|
Noh... eipä tuo ZZ Topkaan tuota riffiä ole itse keksinyt. Kuunteleppa John Lee Hookerin "Boogie Chillen" No juu, mutta kun tuo biisikin oli "Toppi"-tyylistä boogiejytää, niin... Äh, samapa tuo. "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
Super-Jari 15.05.2005 20:57:36 | |
---|
Tässähän toimii kaikki. Laulaja ei kyllä kuulosta ihan parikymppiseltä. Kitarasoundi on muhkea. Kaikki toimii. Livenä näkemään! Pöö, pöö, PÖÖ päkwöös än proukn |
hammond 16.05.2005 15:18:40 | |
---|
Hyvä hyvä WiSKARI! Homma toimii... "Rock n roll is maybe dead,
but kasari lives forever" |