Am0k 04.02.2005 22:01:37 | |
---|
Suuuuret kiitokset kaikesta palautteesta myös orkesterin laulajan puolesta...ei muutaku lisää vaan rehellistä ja rehevää palautetta...niitäku on niin kiva lueskella! Ja keikalle sitte vaan kaikki, eikö?!?! Käykäähän tsekkaan myös loistavat mental voice ja joint depression osoitteissa www.mentalvoice.com ja www.jointdepression.com ...sielläpäin sitä vaikutetan myöskin=) Kiitokset! |
Juhani 06.02.2005 23:34:53 | |
---|
Nyt on virallinen sivusto avattu. Sivut ei ole vielä lopullisessa kuosissa. http://www.impish-band.com Juu, sivut ei tee oikeutta musiikille. Vielä ainakaan. :) Hyvältä kuulostaa. |
junttura 11.02.2005 20:41:39 | |
---|
Juu, sivut ei tee oikeutta musiikille. Vielä ainakaan. :) Hyvältä kuulostaa. Kiitos. Sivut on käytännössä valokuva, keikkainfot ja biisit. Oikeat sivut on työn alla. Odotellessa kuunnelkaahan ralleja sekä livenä 19.2 Oulussa, Hevimestassa. www.impish-band.com |
junttura 11.02.2005 21:36:49 (muokattu 11.02.2005 21:37:31) | |
---|
Oho. Väärä postaus. |
junttura 11.02.2005 21:41:34 | |
---|
Oho. Väärä postaus. Ylläpito vois poistaa tämän. Kiitos. |
NKVD 12.02.2005 11:16:36 | |
---|
No olipahan laadukasta soitantaa. Voisin jo nyt veikata, että teistä kuullaan lisää. Laulu oli jossain kohdissa hieman outoa, mutta se johtuu vain siitä että olen itse kuunnellut liikaa huttua, jossa se laulu on ollut sitä ns normaalimpaa murinaa. Rumpali on ainakin Sean Reinertin ja Gene Hoglanin soitantaa kuunnellut ja pirun hienosti se vetääkin. Soundeista tuli välillä mieleen Death:n Human levy Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del |
Necromuru 12.02.2005 12:55:10 | |
---|
The Call kuunneltu ja vakuuttavaa jälkeä on kyllä kaikin puolin. Kitaristi wahittelusta tuli ajoitellen mieleen kingston wall. Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa.
-Jucciz |
junttura 12.02.2005 14:39:28 (muokattu 12.02.2005 22:24:22) | |
---|
No olipahan laadukasta soitantaa. Voisin jo nyt veikata, että teistä kuullaan lisää. Laulu oli jossain kohdissa hieman outoa, mutta se johtuu vain siitä että olen itse kuunnellut liikaa huttua, jossa se laulu on ollut sitä ns normaalimpaa murinaa. Rumpali on ainakin Sean Reinertin ja Gene Hoglanin soitantaa kuunnellut ja pirun hienosti se vetääkin. Soundeista tuli välillä mieleen Death:n Human levy Tämäpä lämmitti rapulaisen miehen mieltä. Täytyy myöntää että Reinertin ja Hoglanin soitto on ollut aina lähellä sydäntä. -Kiitos kaikista kommenteista! ps. Meistähän kuullaan vielä lisää, Impish ei jätä asiaa tähän. näppäilyt näppäilijöille,loput lopuille. |
Salli K 16.02.2005 12:30:09 | |
---|
Hienoo työtä, tuosta on hyvä jatkaa! Paranee vaan joka kuuntelukerralla. Pitääpi tulla tsekkaileen livenä. c¨, ) |
Primus Donut 16.02.2005 12:49:40 | |
---|
Jumpe. Kuuntelin justiinsa tuon ensimmäisen. Sehän futaa. ...Hassua että hetki sitten toisesta täällä olevasta bändistä tuli mieleen Annihilator - nytkin tuli, ja vielä samasta syystä elikäs laulajasta. Noh, Impishillä vertailu kallistuu Ouluun päin kyllä kun sävyjä löytyy laajemmalta spektriltä - toisessa biisissä näemmä yhäti lisää. Mainiota. Jatkakaa. Minä kuuntelen loputkin jahka joudan. Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide.
- Archibald Cruet |
junttura 16.02.2005 18:17:36 | |
---|
Kiitos kommenteista! La 19.2.05 keikasta: Aloitamme noin puolenyön aikaan ja tulitus kestää noin 50 min. Ajoissa paikalle! Liput 4€. loppuu se vitun näppäily! |
nco 16.02.2005 23:37:49 | |
---|
Juu, saitti on... öh... työn alla. On on. Ihan kohta. Saako muuten alennuksia keikkalipuista tekemällä teille kannet ;) Tänään piti vääntää ne sisäkannet ja kokeilla niitä kuvia, mutta kaverit pakotti asentamaan ICQn ja siinähän sitten oltiin. Huomenna, lupaan! On muuten pyöriny ihan kyllästyttämättä noi viis biisiä ripiitillä jostain iltayhdeksästä asti. Melkein täytyy jo myöntää että tykkään! .s Useimmat saavat minusta huonon ensivaikutelman. Loput pettyvät myöhemmin. |
TheWickerMan 17.02.2005 16:43:20 | |
---|
Millä kamoilla saitte tollaaset kitarasaundit? Meinasin ku muistuttaa vanhaa In Flamesia.. - Kyllä. |
junttura 17.02.2005 17:02:38 | |
---|
Millä kamoilla saitte tollaaset kitarasaundit? Meinasin ku muistuttaa vanhaa In Flamesia.. Ada etuaste, marshall nuppi, alesis ja jotain spesiaalia..... loppuu se vitun näppäily! |
junttura 17.02.2005 17:05:31 | |
---|
Juu, saitti on... öh... työn alla. On on. Ihan kohta. Saako muuten alennuksia keikkalipuista tekemällä teille kannet ;) Tänään piti vääntää ne sisäkannet ja kokeilla niitä kuvia, mutta kaverit pakotti asentamaan ICQn ja siinähän sitten oltiin. Huomenna, lupaan! On muuten pyöriny ihan kyllästyttämättä noi viis biisiä ripiitillä jostain iltayhdeksästä asti. Melkein täytyy jo myöntää että tykkään! .s Olet kyllä listalla, jos vain mahdollista ;) ja myönnä reilusti vaan! loppuu se vitun näppäily! |
Genital Grinder 17.02.2005 22:46:26 (muokattu 17.02.2005 23:02:30) | |
---|
Millä kamoilla saitte tollaaset kitarasaundit? Meinasin ku muistuttaa vanhaa In Flamesia.. ADA MP-1 etuaste Marshall 9005 putkipääte Alesis Quadraverb GT Marshall 4x12 (*;*) |
Am0k 18.02.2005 13:00:58 | |
---|
Heissuli vei...eli pienimuotoinen ilmoitus vielä lauantain keikasta...Huomasin tuosta Forum24 lehden keikka ilmoituksesta, että sisäänpääsymaksu Kalmah/Impish keikalle onkin 5 eukkaa...plus narikka...Eli piirun verran liian halvalla mainostettiin lippuja...mutta toivottavasti tämä ei vaikuta kenenkään halukkaiden osallistumis päätökseen...Ei se kuulkaas voi olla rahasta kiinni!!!!!! Mutta...kaikki te jotka keikalle kykenette...näemme pian! Amok/Impish |
nco 18.02.2005 17:18:52 | |
---|
Juu, ja narikkamaksunkin voi säästää jättämällä takin kotiin! Kyllä tosi metallihenkilö aina pikkupakkasen kestää ;) Näemme. Useimmat saavat minusta huonon ensivaikutelman. Loput pettyvät myöhemmin. |
-Edu- 18.02.2005 20:50:54 (muokattu 18.02.2005 20:51:24) | |
---|
Ihan hienoa... njaa... Ei oikeen kolahtanu muhun... |
komposti 19.02.2005 20:40:51 | |
---|
..mutta miuhun kolahti muikkuja, perkele! |