Aihe: Kaisla ja Kalat : El Dorado
1 2
annimaj
20.10.2004 17:03:41
Kiitokset kaikille kommenteista. Lämmitti mieltä monet lausahdukset.. Hävettää, että luin niitä vasta nyt.
Eroottiseksi mun ääntä ei oltu ennen luonnehdittukaan.

Tämän demon teosta on jo lähes puoltoista vuotta aikaa ja kohta saakin nettisivuiltamme tilata meidän uuden EP.n!! Se ilmestyy joulukuussa. Tsekatkaa myös keikat, jotta pääsette fiilistelemään meidän kanssa. -anni
Mortal Jane
21.10.2004 00:10:06
Vielä yks lämmin kommentti...: Huva.
Vaiheessa-biisi oli erityinen suosikkini. Ois kiva tsekkaa livenäkin.
"Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat-
funkylord
21.10.2004 20:12:28

Tuli tuossa mieleen kun kuuntelin tuota vladivostok biisiä, ja kun hoette sitä "Vladivostokkia" niin kuulen koko ajan "Välimaastoon, välimaastoon"
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
vanttera
23.10.2004 12:24:08
Mähän olen teit nähnyt pari kertaa livenäkin, vai ehkä kolme. Hyvin meni, hyvää musaa.
"Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?"
Lentokala
10.11.2004 13:15:19
Välimaastoon onkin ihan uusi versio aiheesta. Muita kuultuja on esimerkiksi välimasto, välikosto, Halikosta ja tietenkin vanha suosikki Bloody was a dog... Huomenna menemme viimeistelemään uuden EP:n miksaukset, toivottavasti saadaan hyvää jälkeä aikaan että kehdataan pistää myyntiin. Sitä odotellessa, kiitoksi a kaikille kommenteista ja valoisampaa syksyä! Anna / Kaisla
Bonham
10.11.2004 19:53:07
Kiitokset kaikille kommenteista. Lämmitti mieltä monet lausahdukset.. Hävettää, että luin niitä vasta nyt.
Eroottiseksi mun ääntä ei oltu ennen luonnehdittukaan.

Tämän demon teosta on jo lähes puoltoista vuotta aikaa ja kohta saakin nettisivuiltamme tilata meidän uuden EP.n!! Se ilmestyy joulukuussa. Tsekatkaa myös keikat, jotta pääsette fiilistelemään meidän kanssa. -anni

Levynjulkkarikeikka näillä näkymillä la 18.12.2004... nähtävissä myös livenä netissä: www.poparena.net
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt