Aihe: Circus tulee... ota koppi. : No vaikka ne kaikki.
1 2 3
jiionnia
14.05.2003 16:07:22 (muokattu 14.05.2003 16:42:56)

Aika huono läppä. Ehkä teidän kohdalla se liika muiden soittamisen opiskelu on sokeuttanut teidät siitä miltä musiikkinne todellisuudessa kuulostaa.

Itseänne lainaten. I rest my case.

Ögh... oli pakko kuunnella, että kuinkas omaperäistä materiaalia herra sitten itse väsää. Sähän oot oikee visionääri;) Rest in peace.
jiionnia
14.05.2003 16:19:30 (muokattu 14.05.2003 16:45:35)

Juuh, ymmärrän kyllä tuon pointin. Tarkoitin kuitenkin enemmänkin sitä mitä tapahtuu biisin aikana. En sitä, että onko rutistusbiisejä vai balladeja. Hiljainenkin voi olla tylsää jos on pelkkää hiljaista

Kiitos vaan kovasti palautteesta! Juuri tälläistä rakentavaa palautetta täälä tarvitaankin. Saatamme jopa ottaa nuo biisien sisäiset nyanssi huomioon tulevissa sovituksissa, vaikka näihin kyseisiin biiseihin ehkä kuuluu se täysillä paahtaminen.
jiionnia
14.05.2003 16:53:00
Tiukkaa shittiä! Kerrankin suoraa ja huoletonta rytistystä, meikä diggas.

Katsos vaan Mr. Rapu tääläkin hyörii! Tervehdys, kiitos ja tääläkin päässä diggailtiin sun jutskia!
superfly
14.05.2003 17:26:20
Tulee nyt kyllä Circukselle liikaa hyvää palautetta. Nousee kusi kohta päähän :)
Harppu on alaston piano
Herra Rapu
14.05.2003 19:27:45

Katsos vaan Mr. Rapu tääläkin hyörii! Tervehdys, kiitos ja tääläkin päässä diggailtiin sun jutskia!

dankedanke! Oottekos tsekannu myös nää "sivuprojektit":

www.antemeridiem.fi ja www.bleakmusic.com :)
Paino ei ole mikään ongelma.
FAT = MOTION
jiionnia
14.05.2003 19:37:06 (muokattu 14.05.2003 20:27:04)
Tulee nyt kyllä Circukselle liikaa hyvää palautetta. Nousee kusi kohta päähän :)

Joo kai ne kohta alkaa pyytään rahaakin keikoista! Hyi mitä äpäriä;)
jiionnia
14.05.2003 20:41:13

dankedanke! Oottekos tsekannu myös nää "sivuprojektit":

www.antemeridiem.fi ja www.bleakmusic.com :)

Joo ton Bleakin tiesinkin jo ja pidin kovasti, mut toi akustinen juttu oli uus ja aivan törkeen hyvä! Sen haluisin nähä joskus livenä!
Oiva Tikka
15.05.2003 19:58:14
Vitun kovaa! Vitun, vitun kovaa! Ei voi muuta sanoa. Voiskohan jostain ostaa cd:nä. Perkele kun hyvä.
Oiva Tikka
16.05.2003 09:12:13
Prkle. Miten te osaatte? Tykkään niin vitusti! Helvetin hyvä meno, helvetin hyvät riffit ja helvetin hyvät laulut. Vitun kivoja riffejä. Sori kun kiroilen niin paljon, mut kun innostuin niin tästä musiikista.
Vitun hyvää. Ensin oli Led Zeppelin... ...Sitten Audioslave... ja sitten tuli Circus. Kyllä maailmassa on paljon hyvää musiikkia!
jiionnia
16.05.2003 15:12:32
Prkle. Miten te osaatte? Tykkään niin vitusti! Helvetin hyvä meno, helvetin hyvät riffit ja helvetin hyvät laulut. Vitun kivoja riffejä. Sori kun kiroilen niin paljon, mut kun innostuin niin tästä musiikista.
Vitun hyvää. Ensin oli Led Zeppelin... ...Sitten Audioslave... ja sitten tuli Circus. Kyllä maailmassa on paljon hyvää musiikkia!

No saatana ei se mitää haittaa!:) Kiitos ja syvä kumarrus suuresta kohteliaisuudesta! Tämä on parasta palkkioo omasta työstään.

Demo kiekkoo saadaan muutaman viikon päästä käteen, mut sitä painetaan nyt aluks vaan 100kpl lähinnä promo käyttöön, mut kyllä sitä tietysti myydäänkin jos joku ostaa haluaa.

Kiekkoo voi kysellä maililla osotteesta:
clown-studios@musician.org
Puavali
18.05.2003 00:52:00
Tuli mieleen ne lapsuuden kultaiset päivät ja Frank Marino parhaimmillaan. Hyvvää kammaa, soittakkoo lissee!
jiionnia
18.05.2003 18:10:39 (muokattu 11.06.2003 00:12:56)
Tuli mieleen ne lapsuuden kultaiset päivät ja Frank Marino parhaimmillaan. Hyvvää kammaa, soittakkoo lissee!

Voi voi... kiitos taas kerran ihan hirveästi kohteliaisuudesta. Me rokataan, kunnes kuviomme mokataan;) ...tästä se mokailu alkaa...
Medication
03.09.2003 12:17:02
Aivan saatanan kova bändi :) Livenäkin..

Jos minulla olisi levy-yhtiö Suomessa, niin ei kauan tarvitsisi miettiä, mitä bändiä yrittäisin signata. Siitä harvinainen ns. raskaamman puoleista rokkia soittava orkesteri, että biisit on pirun hyviä. Yleensä suomalaiset "osaavat" rokkibändit sortuvat siihen, että biiseissä ei ole yhtään koukkua, mutta näillä koukuilla kyllä jää vähän isompikin ahven kiinni.

Eipä muuta kuin toivomus, että kokopitkä levy mahd. pian ulos. Tällaista musiikkia en muuten kuuntele, mutta tämä toimii.

Olen puhunut.
jiionnia
31.10.2003 15:14:37
Aivan saatanan kova bändi :) Livenäkin..

Jos minulla olisi levy-yhtiö Suomessa, niin ei kauan tarvitsisi miettiä, mitä bändiä yrittäisin signata. Siitä harvinainen ns. raskaamman puoleista rokkia soittava orkesteri, että biisit on pirun hyviä. Yleensä suomalaiset "osaavat" rokkibändit sortuvat siihen, että biiseissä ei ole yhtään koukkua, mutta näillä koukuilla kyllä jää vähän isompikin ahven kiinni.

Eipä muuta kuin toivomus, että kokopitkä levy mahd. pian ulos. Tällaista musiikkia en muuten kuuntele, mutta tämä toimii.

Olen puhunut.

No huuuh huh! Kiitos kohteliaisuudesta!! Toivottavasti jätkä perustaa äkkiä levy-yhtiön! Muita ei o paljo kiinnostanu...
AoA
18.03.2004 09:25:34
Hyvät soundit koko bändillä, juuri sopivasti lo-fi, ainakin mun korvaan. Biiseistä eniten iski Driving ja Radio Moscow. Pitänee kuunnella vielä tarkemmin tässä.
-Anssi
AoA
18.03.2004 09:27:20
Hyvät soundit koko bändillä, juuri sopivasti lo-fi, ainakin mun korvaan. Biiseistä eniten iski Driving ja Radio Moscow. Pitänee kuunnella vielä tarkemmin tässä.

edit: niin ja kyllä minäkin ottaisin lafkaan. :). Homma toimii niin varmasti ja hyvin. Livenä pitäisi nähdä, varmaan parantuisi näkemys vielä.
-Anssi
tommi/poeme
18.03.2004 14:40:49

Ögh... oli pakko kuunnella, että kuinkas omaperäistä materiaalia herra sitten itse väsää. Sähän oot oikee visionääri;) Rest in peace.

Jahas... Ei kestänyt siis Circuksen miehet kritiikkiä. Mä kuuntelin noita uusia biisejä ja ihan samaa menoa se on. Bändi vois olla mikä tahansa mistä tahansa. Aika pizzeria kamaa tää on. Bile-bändi suoraa yliopistokemuihin.

"Its 1969 in my head
I just wanna have no place to go
Livin thru the sound of the dead
I'm gonna get stoned look round at my soul"

The Vines - 1969
anttitk
18.03.2004 16:20:51
"Aika pizzeria kamaa tää on. Bile-bändi suoraa yliopistokemuihin."
Tarviikin sitten ruveta käymään pizzerioissa ja suunnata yliopistoon. Niele ylpeytesi, naurettavaa. Mielipide tietenkin saa olla, mutta että oikeen vittuilemalla.
Kai tää ihan suullisesti voidaan sopia.... ?
tommi/poeme
18.03.2004 16:43:04

Tätä mä just kaipasinkin... Ei täällä keskustelua saa aikaiseksi enne kuin vittuilee tai sanoo pissakakka.
NORTON
18.03.2004 19:39:35

Tämä oli hyvää peruskamaa, tosin paljon paremmin soitettuna kuin useimmat tekevät. Sounditkin olivat onnistuneet.

Omaperäisyys lähtee minun mielestäni henkilöistä jotka musaa tekevät, ei siitä, että tehdään jotain ennenkuulematonta. Missä menee siis omaperäisyyden ja paskuuden raja?

Teidän musiikkinne ei ole omaperäistä, mutta ei myöskään paskaa. Tätä jaksaisin kuunnella paljon mieluummin kuin fuusioprogefreejazzkansanmusiikkifunk-orkesteria, joka yhdistelee "rohkeasti" eri elementtejä.
Anteeksi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt