Aihe: Kuolio : Halua mua (MUSIIKKIVIDEO) (Muut)
1 2
hege
02.09.2008 12:45:51
Helevetin hyvä. Tossa videossa on sitä jotain jota oon aina hyvältä videolta oottanu. Tosissaan Uotis Jorkkiki kalpenis ku näkis ton videon.
Diego
02.09.2008 14:17:23
Hoho, täähän oli mainio. Tässä on kaikki klassikon ainekset.
Löysätkää vähän pipoa. :)
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
kluuri
19.01.2009 17:55:16
Erinomaista hörhöilyä. Ja melko kumiukko pääosassa. Lisäksi tieteen kansanomaistamisesta kunniamaininta Heureka Hall of Fameen,
paristo
28.02.2009 00:10:32
Biisihän on ihan kummeli.. mutta tuo videohan ei ihan huono ole.
Selvästi pidemmälle..
riniti
23.04.2009 20:19:42
Mahtava esitys kaikkineen. Jos tästä ei pidä, on melko vaikea vakuuttaa pitävänsä mistään. No. Purkkiruoasta, ehkä. Kuka meistä on valmis laittamaan itsensä likoon vastaavalla tavalla? Esityksen olisi nimittäin voinut aivan yhtä potentiaalisesti missata. Olisi kiva tietää, onko biisin / videon takana ammattilais- vai amatööriporukka - ja pidetäänkö siinä kuinka tietoisesti hauskaa sekä itsen että kuulijoiden / katsojien kustannuksella? Oli miten oli (mutta näin on), juuri tässä on se tekemisen intensiteetti ja taso, jolla pienen maan kulttuuri joka kaatuu tai pysyy pystyssä.

Tajuton meininki.
Aika ei ole lukujärjestys. Mahdottomat asiat on alettava heti. (Paavo Haavikko: Puhua, vastata, opettaa)
Lennu
29.04.2009 03:28:33

Olis pitäny vetää vielä vähän enemmän överiksi. Nyt jäi vähän kuva, että tässä oltiin jopa jollain tavalla tosissaan. Pitää kyllä nostaa hattua siitä, että en mä olis jaksanu tehdä tätä loppuun asti, vaikka hyvin paljon kaikenlaista kökköä oon tehny ittekin.

Tää oli vähän tämmönen Elektronik Supersonic, jossa oli Samuli Putro laulamassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt