![]() 31.07.2015 14:00:59 | |
---|---|
Täälläkin kyllä odotellaan Burnclearin lättyä. En muista edes mistä teidät alunperin bongasin. Oltiin kyllä taannoin samalla Metal From Finlandin kokoelmalla teidän biisin kanssa, mutta Burnclear oli jo siinä vaiheessa ennestään tuttu. Anyway, tuo EP on ollut aika paljolti kuuntelussa ja voin kyllä yhtyä Hansun kommentteihin etenkin vokalistista. Metal meets the bone! M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 | |
![]() 01.08.2015 12:07:44 | |
Kesän alussa päätin ottaa lusikan kauniiseen käteen ja perustin soolo- ja terapiaprojektin ARMAS LAINEILLA. Ainoana julkaisukanavana käytän Youtubea ja julkaisut tulevat pelkästään musiikkivideoina. Tähän mennessä biisejä on syntynyt viitisen kappaletta ja lisää tulee alati. Näytebiisinä vaikkapa "Seura ei tee kaltaisekseen": https://youtu.be/i5C4JaIjIQ0 Loput biisit löytyvät Youtube-kanavalta: https://www.youtube.com/channel/UC9W3fCerVWBNYMHID6ziWXw/videos Armas Laineilla Facebookissa: https://www.facebook.com/armaslaineilla Julkaisutapa ei liene se perinteisin, mutta miksipä tarvisikaan. :) Myöskään pelleilystä ei ole kysymys, kyllä näitä ihan tunteella tulee tehtyä! | |
![]() 01.08.2015 12:13:22 | |
JohnJ: Täälläkin kyllä odotellaan Burnclearin lättyä. En muista edes mistä teidät alunperin bongasin. Oltiin kyllä taannoin samalla Metal From Finlandin kokoelmalla teidän biisin kanssa, mutta Burnclear oli jo siinä vaiheessa ennestään tuttu. Anyway, tuo EP on ollut aika paljolti kuuntelussa ja voin kyllä yhtyä Hansun kommentteihin etenkin vokalistista. Loppusuorilla tässä aletaan olemaan. Eiköhän tämä ennen joulua pölähdä aalloille :D "Kreikan meri, meri Kreikan" | |
![]() 01.08.2015 13:46:19 (muokattu 01.08.2015 14:01:56) | |
Tana: Kesän alussa päätin ottaa lusikan kauniiseen käteen ja perustin soolo- ja terapiaprojektin ARMAS LAINEILLA. Ainoana julkaisukanavana käytän Youtubea ja julkaisut tulevat pelkästään musiikkivideoina. Tähän mennessä biisejä on syntynyt viitisen kappaletta ja lisää tulee alati... Hyvin omaperäistä ja idearikasta musiikkivideointia. Kuuntelu-katseluni on vielä kesken, 3 olen nähnyt videoistasi ja huomaan täällä Muusikoiden.netissä usein Teidän muiden tekijöiden kautta, mitkä ovat olleet omat rajani tällä saralla, niin laulajana, soittajana, ja mahdollisimman omaperäisenä säveltäjänä, samoin kuin myös ideoiden rikkauden hallitsijana. Minä nautin miltei aina, kun saan kuulla musiikkia, jota en ole koskaan aiemmin voinut kokea, ja samoin kävi myös Sinun videoidesi kautta; "Anna tulla" oli älykäs näkemys tämän ajan paineista, ja nopeana oli jo sellaisenaan huomionkerääjä minulle. Hienoja kulkuja kompissa bassossa ja kai kitarassakin. Pointti oli siis, että missään biisissäsi ei tullut tunnetta, että kuuntelen kopiota jonkun toisen musiikista. Ehkä niitäkin on, en vain tunne paljoa nykybändien tuotantoa. "Kohta pannaan", hyviä ja hauskoja musiikillisia juttuja soitossa, pääsäkeistössä tuli aina mieleen "Dynastian" tai jonkun sellaisen TV-sarjan tunnusmusiikki, olen siihen muuten mielestäni törmännyt jo pariin otteeseen, mm. eräässä omassa biisissäni. Idearikas ja humoristinen biisi. Laulupuoli ei ole ihan tarkimmillaan, mutta sopii biisin luonteeseen. "Oharit": alun basso+kitara-jutut minusta hyviä, nehän toistuvat myöhemminkin juuri oikeassa paikassa, myös soolona, juuri silloin, kun sitä sävellyksessä tarvitaankin. Yleisesti haluaisin sanoa, että vaikka sanani ovat miltei aina kannustavia, oma musiikkimakuni ovat usein ihan eri maailmasta, mutta toivoisin, että osaan löytää Teidänkin musiikistanne ne asiat, jotka niissä ovat arvokasta ja massasta poikkeavaa: massa on paskimpia asioita, joita tiedän, pilaamaan laadun ja oikean luovuuden saavutukset, esim. 'soittolistat' paikallisradioissa... "Ajopuu": se antaa minulle hyvän feelingin, ettei tämäkään biisi tuo mieleeni mitään jo olemassa olevaa biisiä, ja siksi kehun sen toteutusta, varsinkin ikoneilla toteutettu informointi tarinasta on hienosti tehty, tai siis kai leikattu tms... Aika erikoinen biisi kuitenkin, mutta tekstit ovat osuvia meihin kaikkiin. "Seura ei tee kaltaisekseen": jännä komppi ja sen ajoitukset, menevä biisi, eli pidän. Ainoa asia on monotoninen laulumelodia, mikä on luonnollisesti tarkoituskin, ja joka ei ole minulle mieleistä. Videointi ja ideointi näissä kaikissa biiseissä on minusta hyvin älykästä ja kantaa ottavaa. Biisit idearikkaita ja omaperäisiä. Mutta olet mielestäni rohkea, kun teet sitä, mitä tunnet, välittämättä yleisistä muotivirtauksista - ja se on minusta oikein. Ehkä kuitenkin vaikutat jo jossain bändissä, jossa toteutat tavallisempaa musiikillista linjaa..? Ok, en aikonut sanoa mitään tällä kertaa Muusikoiden netin linkeistä, mutta pieleen meni jälleen. On täällä sen verran luovia ihmisiä, että juutun aina tänne höpisemään. | |
![]() 01.08.2015 16:54:50 (muokattu 01.08.2015 16:55:26) | |
Hansu E: Hyvin omaperäistä ja idearikasta musiikkivideointia. Kuuntelu-katseluni on vielä kesken, 3 olen nähnyt videoistasi ja huomaan täällä Muusikoiden.netissä usein Teidän muiden tekijöiden kautta, mitkä ovat olleet omat rajani tällä saralla, niin laulajana, soittajana, ja mahdollisimman omaperäisenä säveltäjänä, samoin kuin myös ideoiden rikkauden hallitsijana. Minä nautin miltei aina, kun saan kuulla musiikkia, jota en ole koskaan aiemmin voinut kokea, ja samoin kävi myös Sinun videoidesi kautta; "Anna tulla" oli älykäs näkemys tämän ajan paineista, ja nopeana oli jo sellaisenaan huomionkerääjä minulle. Hienoja kulkuja kompissa bassossa ja kai kitarassakin. Pointti oli siis, että missään biisissäsi ei tullut tunnetta, että kuuntelen kopiota jonkun toisen musiikista. Ehkä niitäkin on, en vain tunne paljoa nykybändien tuotantoa. "Kohta pannaan", hyviä ja hauskoja musiikillisia juttuja soitossa, pääsäkeistössä tuli aina mieleen "Dynastian" tai jonkun sellaisen TV-sarjan tunnusmusiikki, olen siihen muuten mielestäni törmännyt jo pariin otteeseen, mm. eräässä omassa biisissäni. Idearikas ja humoristinen biisi. Laulupuoli ei ole ihan tarkimmillaan, mutta sopii biisin luonteeseen. "Oharit": alun basso+kitara-jutut minusta hyviä, nehän toistuvat myöhemminkin juuri oikeassa paikassa, myös soolona, juuri silloin, kun sitä sävellyksessä tarvitaankin. Yleisesti haluaisin sanoa, että vaikka sanani ovat miltei aina kannustavia, oma musiikkimakuni ovat usein ihan eri maailmasta, mutta toivoisin, että osaan löytää Teidänkin musiikistanne ne asiat, jotka niissä ovat arvokasta ja massasta poikkeavaa: massa on paskimpia asioita, joita tiedän, pilaamaan laadun ja oikean luovuuden saavutukset, esim. 'soittolistat' paikallisradioissa... "Ajopuu": se antaa minulle hyvän feelingin, ettei tämäkään biisi tuo mieleeni mitään jo olemassa olevaa biisiä, ja siksi kehun sen toteutusta, varsinkin ikoneilla toteutettu informointi tarinasta on hienosti tehty, tai siis kai leikattu tms... Aika erikoinen biisi kuitenkin, mutta tekstit ovat osuvia meihin kaikkiin. "Seura ei tee kaltaisekseen": jännä komppi ja sen ajoitukset, menevä biisi, eli pidän. Ainoa asia on monotoninen laulumelodia, mikä on luonnollisesti tarkoituskin, ja joka ei ole minulle mieleistä. Videointi ja ideointi näissä kaikissa biiseissä on minusta hyvin älykästä ja kantaa ottavaa. Biisit idearikkaita ja omaperäisiä. Mutta olet mielestäni rohkea, kun teet sitä, mitä tunnet, välittämättä yleisistä muotivirtauksista - ja se on minusta oikein. Ehkä kuitenkin vaikutat jo jossain bändissä, jossa toteutat tavallisempaa musiikillista linjaa..? Ok, en aikonut sanoa mitään tällä kertaa Muusikoiden netin linkeistä, mutta pieleen meni jälleen. On täällä sen verran luovia ihmisiä, että juutun aina tänne höpisemään. Suurkiitos kommenteista ja suorastaan syväanalyysiksi menevästä palautteesta, on erittäin mieltä lämmittävää, että jaksoit käydä kaikki läpi ja antaa palautteet! Linjana on nimenomaan tehdä ensisijaisesti "oikealta" tuntuvaa materiaalia ja olla välittämättä liikaa ulkokohtaisista seikoista. Laulupuolella tiedostan rajani ja koitan sitten pelailla niiden sisällä liikaa stressaamatta. Oikeaan osuit, teen muissa yhtyeissä hieman valtavirtaisempaa materiaalia ja Armas Laineilla on juurikin pään sisällä pyörivien, muihin bändeihin sopimattomien biisien purkautumista. Kiitän vielä palautteesta, mahtava meininki! | |
![]() 02.08.2015 15:17:55 | |
Vaikka vierastankin ajatusta demoista aikana, jolloin suurin osa kaikesta hyvästä musiikista on jo pitkään tullut lähinnä omakustannepuolelta, niin tässä tämä kuitenkin seisoo: https://j-kill.bandcamp.com/ Tuolta siis löytää lähestulkoon aivan kaikkea instrumentaalista bluesista (sähköisestä ja akustisesta) spoken wordin ja triphopin kautta voodoojumitukseen ja industriaaliin. Teen näitä aina kun kahdelta oikealta bändiltä kerkeän, kaikki nämä on nauhoitettu huhtikuun 2012 jälkeen. Lisää tulee koko ajan. Kasettina löytyy Saatana Saa Aina Omansa, spotifyssa näistä on jotain kanssa, J. Kill & Mr. Mule haulla löytyy. Seuraavana kasettina Lopun Ajan Kansan Lauluja, joka tulee kun saan siihen rahaa. Facebookissa on oma gryyppi tälle touhulle kanssa. https://www.facebook.com/kelanvihollinen | |
![]() 02.08.2015 19:17:37 | |
j-kill: Vaikka vierastankin ajatusta demoista aikana, jolloin suurin osa kaikesta hyvästä musiikista on jo pitkään tullut lähinnä omakustannepuolelta, niin tässä tämä kuitenkin seisoo: https://j-kill.bandcamp.com/ Tuolta siis löytää lähestulkoon aivan kaikkea instrumentaalista bluesista (sähköisestä ja akustisesta) spoken wordin ja triphopin kautta voodoojumitukseen ja industriaaliin. Teen näitä aina kun kahdelta oikealta bändiltä kerkeän, kaikki nämä on nauhoitettu huhtikuun 2012 jälkeen. Lisää tulee koko ajan. Kasettina löytyy Saatana Saa Aina Omansa, spotifyssa näistä on jotain kanssa, J. Kill & Mr. Mule haulla löytyy. Seuraavana kasettina Lopun Ajan Kansan Lauluja, joka tulee kun saan siihen rahaa. Facebookissa on oma gryyppi tälle touhulle kanssa. https://www.facebook.com/kelanvihollinen Onhan paljon mielenkiintoista kamaa..! Niin paljon, että joutuu ihan funtsimaan, milloin nuo kaikki kahlaa lävitse, mutta hienoa, että laitoit linkin noihin. Paljon taitaa olla liiankin taiteellista minun lahjoilleni ymmärtää, mutta tärkeintä on, että olet itse kokenut niiden luomisprosessin ja ilmeisesti rakentanut omaa osaamistasi niiden kautta - samoin olen itsekin toiminut. 'Jumalan tappaminen vasaralla' oli mielenkiintoista projektia minun makuuni, niitä aion ekana tutkia, koska niissä oli juuri sitä kellarifeelinkiä, jota olemme itsekin täällä bunkkerissani vuosien varrella saaneet aikaiseksi. Kiitos, kun laitoit tänne vinkin noista. Siellä on ymmärtääkseni myös runoudesta enemmän ymmärtäville herkkupaloja, luulen ainakin. Mutta synkkää, synkkää oli oma käsitykseni lähes kaikesta... Oliko väärä? | |
![]() 02.08.2015 23:41:08 | |
Hansu E: Onhan paljon mielenkiintoista kamaa..! Niin paljon, että joutuu ihan funtsimaan, milloin nuo kaikki kahlaa lävitse, mutta hienoa, että laitoit linkin noihin. Paljon taitaa olla liiankin taiteellista minun lahjoilleni ymmärtää, mutta tärkeintä on, että olet itse kokenut niiden luomisprosessin ja ilmeisesti rakentanut omaa osaamistasi niiden kautta - samoin olen itsekin toiminut. 'Jumalan tappaminen vasaralla' oli mielenkiintoista projektia minun makuuni, niitä aion ekana tutkia, koska niissä oli juuri sitä kellarifeelinkiä, jota olemme itsekin täällä bunkkerissani vuosien varrella saaneet aikaiseksi. Kiitos, kun laitoit tänne vinkin noista. Siellä on ymmärtääkseni myös runoudesta enemmän ymmärtäville herkkupaloja, luulen ainakin. Mutta synkkää, synkkää oli oma käsitykseni lähes kaikesta... Oliko väärä? Se vähän vaihtelee. Tietyllä tapaa ajattelen kontrastien olevan kaiken lähtökohta, eli näennäisen synkkyyden alla on aina paljon valoa ja ihan puhdasta iloa, jonka niiden "ilkeiden" tai synkkien äänten soittaminen itselle tuottaa. Tällöin se hyvä fiilis ei välttämättä joistain sävellyksistä välity muille kuin itselleni, mikä saattaa antaa ehkä hieman synkemmän kuvan. Toisaalta sama vaivaa ihan kasvotustenkin, monet pitävät minua paljon synkempänä ihmisenä, kuin itse koen olevani. Sitten taas duurisoinnut ovat ehkä tavallisimmin pohjana surulliselle melodialle tai synkälle tekstille. Ehkä lähimpänä sydäntä ovat Tom Waitsit, Michael Giran tekemiset ja Neurosis-ukkojen proggikset. Jotenkin niitä kuunnellessa on ollut vain sellainen fiilis, että vaikka nämä kaikki ovatkin itsessään jo täydellisiä, niin silti omassa sielussa soi jotain sellaista, joka yhdistelee vähän kaikkea noista. Kirjat ja kirjoittaminen ovat myös olleet aina sellaisia juttuja, jotka ovat vaikuttaneet tekemisiin yhtä paljon kuin musiikki. Siksi olenkin aina tykännyt siitä, että ne harvat jotka näistä ovat tajunneet ovat kiinnittäneet huomiota nimenomaan siihen "elokuvamaiseen" puoleen. Jotkut jutut ovatkin vähän kuin soundtrackeja kirjoille. Kiitos, että kuuntelit ja arvostan suuresti sitä, että herätti kysymyksiä/fiiliksiä. :) | |
![]() 09.08.2015 17:55:13 | |
Olen tehnyt nyt musiikkia harrastuksena muutaman vuoden ja alan pikkuhiljaa oppimaan ja tekemään hyvän kuulosta ääntä. Tein hiljattain remixin Morgan Heritagen biisistä ja osallistuin sillä remix kisaan. Käykää tsekkaamassa https://soundcloud.com/djonni/morga … up-ft-jo-mersa-marley-dj-onni-remix Ja kertokaa mitä mieltä olette. Missä voisi parantaa ja mikä on mennyt nappiin yms. kiitos! | |
![]() 10.08.2015 03:17:41 | |
Tämmöstä tällä kertaa. http://youtu.be/Y094S6dD1pw | |
![]() 10.08.2015 09:01:12 | |
Vkurki: Tämmöstä tällä kertaa. http://youtu.be/Y094S6dD1pw En olisi ikinä uskonut että Arttu Wiskari saa peräänsä peesailijoita mutta pakkohan tässä on uskoa että kieli on ollut todella syvällä poskessa kun tätä on tehty. Kertsin taustajoikaaminen on kyllä hauska idea ja ei kai tästä tosiaan voi muuta kuin diggailla. | |
![]() 13.08.2015 19:10:48 (muokattu 13.08.2015 19:13:02) | |
Yhtyeemme Loputon Suo nauhoitti joitain viikkoja sitten kolme kappaletta synkähköä ja melodista black metallia, ja nyt kyseinen tuotos olisi kuunneltavissa Bandcampissa: https://loputonsuo.bandcamp.com/album/s-t-demo-2015 Vaikutteita on otettu enemmän tai vähemmän mm. Drudkhin, Agallochin, The Ruins of Beverastin ja Dead Congregationin suunnalta, joten jos kyseiset nimet nappaavat, niin tutustu toki kipaleisiimme. Turpakirjasivut löytyvät osoitteesta https://www.facebook.com/loputon.suo E: Kaikenlainen palaute on luonnollisesti enemmän kuin suotavaa. Loputon Suo - Black metallia Joensuusta
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo | |
![]() 14.08.2015 13:28:50 | |
Tässä ois progressiivista metallia https://soundcloud.com/rasze/latency | |
![]() 20.08.2015 00:10:24 | |
Tällä hetkellä olen julkaissut musiikkia digitaalisesti niin Tuura- ja Soittorasia-projektien nimissä kuin sooloartistina. Suunnitelmissa on julkaista Tuura-yhtyeen kanssa toinen EP, Einestein-yhtyeen kanssa sekä singlejä digitaalisesti ja CD-muodossa että pitkäsoittolevy. Myös Soittorasian kanssa pyritään julkaisemaan pitkäsoittolevy. | |
![]() 21.08.2015 20:55:28 | |
NAAPURIT ON JULKASSU USKOMATTOMAN KOVAN UUDEN BIISIN SOUNDCLOUDIIN EILEN AIAI! https://soundcloud.com/naapurit/painajaisesta-heraan Jos tykkäät punkista tai garagesta tai garagepunkista tai punkgaragesta tai oikeestaan ihan mistä vaan niin tykkäät NAAPUREISTA!! | |
![]() 22.08.2015 10:01:28 (muokattu 22.08.2015 10:44:39) | |
Shizzle: NAAPURIT ON JULKASSU USKOMATTOMAN KOVAN UUDEN BIISIN SOUNDCLOUDIIN EILEN AIAI! https://soundcloud.com/naapurit/painajaisesta-heraan Jos tykkäät punkista tai garagesta tai garagepunkista tai punkgaragesta tai oikeestaan ihan mistä vaan niin tykkäät NAAPUREISTA!! En mahda mitään - minä aina vaan pidän tällaisesta musiikista ja vielä erittäin paljon. Laulutapa on mielenkiintoinen, mm., koska siellä on sellaisia luisutuksia lauseiden lopuissa, glissandoiksikin sanottuja. Ja lopussa juuri se tärkeä muutos soolon osuudessa ja ominaisuudessa. Tekisi mieleni hankkia kaikki biisinne, mitä voin löytää. Äänityslaatu ja mm. basarin pelkistetty potku ja säännöllisyys tuo mieleeni jonkin bändin luonteen ja tavan tehdä nauhoituksiaan ja josta pidän - vastakohtana oma keuhkoamiseni omissa nauhoituksissani. Minä nautin kovasti musiikistanne. Kiitos. Ehkä elän vain 70-lukua uudelleen musiikin luonteenne kautta, mutta se juuri antaa hyvän feelingin. P.S.: onko musiikkianne missään muualla enemmän, kuin nuo 3 kpl, ladattavana vaikka? Yritän nimellänne, mutta voi olla haussa kaikkea muuta, kuin mitä etsin. No, ei muuta kyllä löytynyt. Sääli... | |
![]() 24.08.2015 13:40:47 | |
Fokusoikaa ihmiset! Ja kuunnelkaa Self thinking menin uus biisi Focusing! https://soundcloud.com/self-thinking-men/focusing | |
![]() 24.08.2015 16:11:00 | |
Hansu E: En mahda mitään - minä aina vaan pidän tällaisesta musiikista ja vielä erittäin paljon. Laulutapa on mielenkiintoinen, mm., koska siellä on sellaisia luisutuksia lauseiden lopuissa, glissandoiksikin sanottuja. Ja lopussa juuri se tärkeä muutos soolon osuudessa ja ominaisuudessa. Tekisi mieleni hankkia kaikki biisinne, mitä voin löytää. Äänityslaatu ja mm. basarin pelkistetty potku ja säännöllisyys tuo mieleeni jonkin bändin luonteen ja tavan tehdä nauhoituksiaan ja josta pidän - vastakohtana oma keuhkoamiseni omissa nauhoituksissani. Minä nautin kovasti musiikistanne. Kiitos. Ehkä elän vain 70-lukua uudelleen musiikin luonteenne kautta, mutta se juuri antaa hyvän feelingin. P.S.: onko musiikkianne missään muualla enemmän, kuin nuo 3 kpl, ladattavana vaikka? Yritän nimellänne, mutta voi olla haussa kaikkea muuta, kuin mitä etsin. No, ei muuta kyllä löytynyt. Sääli... Kiitti palautteesta! Tällä hetkellä noi 3 vaan. Lisää tulossa suoraan viemäristä lähiviikkoina! Tuoltahan ne voi halutessa ladata. | |
![]() 24.08.2015 16:14:59 | |
sanansaattaja: Fokusoikaa ihmiset! Ja kuunnelkaa Self thinking menin uus biisi Focusing! https://soundcloud.com/self-thinking-men/focusing Aika laadukas sävellys, vaikk'ei ihan omaa suuntaustani olekaan. Kokonaisuus on vaihteleva ja pysyy mielenkiintoisena alusta loppuun. Ja parasta lienee biisin rullaavuus, joka kai pitkälti johtuu basistin rytmityksestä, mutta koko poppoo taitaa vaikuttaa rytmin ehjään pumppaavuuteen kuitenkin omalla panoksellaan, joka mielestäni osoittaa, että tunnette toistenne tyylin ja maneerit hyvin, vai olenko väärässä? Eli oletteko pitkään soittaneet yhdessä? Hyvää oli laulujen runsaus, sillai spontaanisti tulkiten, siinä on jotain mukana, joka kuolee 100% hiotussa ja mietityssä stemmassa tai taustalaulussa, omasta mielestäni ainakin. Nuo pikku katkot sooloineen ja riffeineen olivat hyviä ideoita. Soolo-osuus on hyvä vastapaino päärungolle, soolon stemmat hienoja, upeita basson juttuja (jollaisia en itse osaa keksiä). Uruista taidan yleensäkin pitää kaikessa musiikissa. Ehjä pumppu Teillä on, noin yhteissoittoa ajatellen. Kitaristillakin on hienoja sointuja ja juttuja, minä pidän kyllä. Sääli, että rummuista kuului pääasiassa virveli, olisin halunnut kuulla basaria ja Hi-Hatia selvemmin, koska Hi-Hat tuntuu pitävän hienoa, säännöllistä rytmitystä yllä, joka olisi saanut erottua paremmin. Itse suosin 70-luvun 'paksua tumppusoundia', kuulemma; nuo virvelin soundit ovat kai tätä päivää... En muuten osaa sanoa, mitä tyyliä tämä musiikkinne on, mutta jostain syystä ainoa, mikä tulee tyylillisesti mieleeni, voisi olla Southside Johnny & The Ashbury Jukes. Onko yhtään tuttu..? Hyvä suoritus, myös sävellyksenä. | |
![]() 28.08.2015 22:36:16 | |
Ambient / electronica / experimental -projektini Somnam julkaisi tänään 28.08. toisen täysipitkän albuminsa "Mindworm Fields". Sen julkaisi digitaalisena pienlevy-yhtiö Kello Neljän Levyt. Levyn voi käydä lataamassa maksullisesti alla olevista osoitteista, tai vaihtoehtoisesti luukuttaa täysin ilman edestä Youtubesta, johon linkki pohjimmaisena. 01. Opening The Gate To The Outer Fields Of Obscurity 02. Deeper Surrealism 03. Insection Outlands 04. Mindworm Fields" 05. Moonlight Silence 06. Mythological Creature Invasion 07. Closing Eyes And Drifting Away From Dreamland release date august 28, 2015 all tracks produced, performed and mixed by somnam mastered by tomas lamas cover design by jaakko inkinen Spotify: http://spoti.fi/1F1Nv9x Deezer: http://bit.ly/1MSf4IC Tidal: http://bit.ly/1LFnF2O Amazon: http://amzn.com/B014DHSRVY iTunes: http://itun.es/fi/qtxK9 Google Play: http://bit.ly/1NXWFJ5 http://s0mnam.tumblr.com/ http://kelloneljanlevyt.tumblr.com/ https://www.youtube.com/watch?v=W0S … =PL4RWHqaTa-1fnm7rtgr42hX-2IQqZJumP http://murska-arviot.blogspot.com
www.somnam.tk | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)