Aihe: Adam & Santtu : Sormet Sannassa
1
Demostudio
05.08.2005 15:03:06
Bändin nimi: Adam & Santtu
Kappaleen nimi: Sormet Sannassa

URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=147103 (Mp3)

Tulevan albumin "Hei, Me Laulamme Jälleen, Hei!" ilmaisjakeluun päätynyt sinkkulohkaisu. Kappale on heleä, akustinen muisto menneistä kesistä. Kesä on sydämessäsi.

Lisätiedot: http://www.adamjasanttu.com
Cujo
05.08.2005 15:05:45
Mielenkiintoista sanoisinko...
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in."
Mika Antero
05.08.2005 18:49:18 (muokattu 05.08.2005 19:00:02)
Lähden siitä, että tätä ei ole tehty vitsiksi, vaan ihan vakavissaan.

Anssi Kela II. Hyvä biisi, varsinkin tytön laulamat säkeistöt. Kerrassaan kiva ja letkeä tunnelma. Mutta: Miksi helvetissä tämä on pilattu tuommoisella Pizza Enrico -tason änkytyksellä, jota ilmeisesti räppäämiseksi kutsutaan. Vakavissaan tehdyllä rap -osuudella tässä olisi selkeästi kesähitin ainekset, ainakin ensi kesäksi. Kuulijana suorastaan harmittaa hyvän idean vesittäminen huonoksi huumoriksi.

Substantiivit kirjoitetaan suomen kielessä pienellä, erisnimet isolla.

Adam & Santtu, Satan & Adam. Hmm.

EDIT: Tuli vähän tyly arvio, joten korostan vielä kerran, että itse kappale on oikein mainio. "Ulkomaalaisella" aksentilla sönkötetty räppi vain toiseen kuosiin, niin a vot.
Jormaz
05.08.2005 22:57:32
Onko tarinan ranta ns. The Rantahomon ranta? Meinaan Vihtori The Rantahomoa joka vartioi Keuhkovammaliiton rantaa apinan raivolla? Mies, joka on niin häijy että itse vanha vihtahousukin jää toiseksi.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Reddie
13.08.2005 15:43:49
Substantiivit kirjoitetaan suomen kielessä pienellä, erisnimet isolla.

Aivan.

"Ulkomaalaisella" aksentilla sönkötetty räppi vain toiseen kuosiin, niin a vot.

No siis että sitä mä vaan että ulkomaalaisella?

Onko tarinan ranta ns. The Rantahomon ranta? Meinaan Vihtori The Rantahomoa joka vartioi Keuhkovammaliiton rantaa apinan raivolla? Mies, joka on niin häijy että itse vanha vihtahousukin jää toiseksi.

Tää on kato tää Adamin & Santun kauneus: Jokainen löytää siitä jotakin. ;)
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
wil-le
23.08.2005 15:52:40

Ahaa, siis tässä ei laulettu Sanna nimisestä henkilöstä. Ajattelin että tulee jotain irstasta materiaalia.
The truth is you could slit my throat and with my one last gasping breath I'd apologize for bleedin' on your shirt
Capu
23.08.2005 19:12:22
öööhhh?????? ainakin omalaatuista...en haluis olla nihkee, mut ei kyl muhun toiminu.
Reddie
19.09.2005 00:11:27
Aiheesta kiinnostuneille tiedoksi että uuden levyn julkasupäiväksi on tullut 5.10. joten kaikki silloin kauppoihin!
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt