Demostudio 29.05.2005 03:39:37 | |
---|
Bändin nimi: Tupuna Kappaleen nimi: Billie Jean URL: http://people.jyu.fi/~joemlait/billiejean.mp3 (Mp3) Tupunan Audacitylla nauhoittama ja editoima huumoriaccapellakuoroversio Jacksonin Billie Jeanista. Sovittanut ja kaikki stemmat laulanut Tupuna, säv. & san. MJ. |
aksul 29.05.2005 14:20:59 | |
---|
Basso ehkä liian pinnassa, rummut ok. Nimen selvennys |
Tupuna 29.05.2005 15:13:11 | |
---|
Basso ehkä liian pinnassa, rummut ok. Juu, täytyy yrittää tuota bassoa himmentää. :D ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
inflames 29.05.2005 16:13:11 | |
---|
Vaikka onkin huumorilla niin kyllä tästäkin kuulee, että oot taitava laulaja. Tätäkin kuuntee jo ihan mielellään, mutta mieluummin ilman tota suhinaa. Kuuntelin tänkin monta kertaa putkeen. Miellyttävä lauluääni. Hitsi ois kiva kuulla kun tekisit jotain tosissaan, vaikka tämän saman biisin, mutta vaikka vähän paremmalla mikillä tai jotain. Ja nyt tää tais olla lähinnä mono, voisit ehkä vähän levittää noita ääniä laajemmalle ja ehkä pistää hippasen kaikua jne. Jään oottamaan... ;) 'The time you enjoy wasting is not wasted time.' B. Russell |
sormunen 29.05.2005 17:23:45 | |
---|
jotain tosissaan, vaikka tämän saman biisin, mutta vaikka vähän paremmalla mikillä tai jotain. Mä myös kuuntelin tän ja ne kaksi muuta (Bad ja Funeral). Ajattelin kanssa ehdottaa, että miettisit, kannattaisiko hommaa lähteä kehitteleen. Ennenkaikkea siksi, että toi kuulosti rytmisesti ja tyylitajultaan niin varmalta, että klaaraisit kyllä. Tosin, helvetistihän kyllä työtä olisi edessä, mutta niin aina. Oli oikein kivat kuuntelusessiot. Hyvät jutut tuppaavat oleen myös hauskoja, koska ne sattuvat.
|
Tupuna 29.05.2005 17:29:45 | |
---|
Mä myös kuuntelin tän ja ne kaksi muuta (Bad ja Funeral). Ajattelin kanssa ehdottaa, että miettisit, kannattaisiko hommaa lähteä kehitteleen. Ennenkaikkea siksi, että toi kuulosti rytmisesti ja tyylitajultaan niin varmalta, että klaaraisit kyllä. Tosin, helvetistihän kyllä työtä olisi edessä, mutta niin aina. Oli oikein kivat kuuntelusessiot. Hyvät jutut tuppaavat oleen myös hauskoja, koska ne sattuvat. Kiitos kannustavista kommenteista ;) Millä tavalla tarkoitit, että hommaa kannattaisi lähteä kehittelemään? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
funkylord 29.05.2005 18:24:43 | |
---|
Mikki uusiks, ja ihan pientä hienosäätöö vireen kanssa, niin täähän svengailee kun porsas. Pehmiä soundi oli kyllä. Ja kieliposkessa tehdyks jutuks oikeinkin loisztava. Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Super-Jari 29.05.2005 18:37:53 | |
---|
Kiitos kannustavista kommenteista ;) Millä tavalla tarkoitit, että hommaa kannattaisi lähteä kehittelemään? Minä ainakin tarkottaisin parempaa soundia. Muuten kuulosti hyvälle. Basisti on hyvä soitin
-Eemil |
AP 29.05.2005 20:59:53 | |
---|
Minä ainakin tarkottaisin parempaa soundia. Muuten kuulosti hyvälle. Oli vähän tunkkaiset ja kohisevat soundit, mutta muuten aika helkkarin nokkela keksintö. Oli miten kieli poskessa tehty hyvänsä... Itsekö olit tehnyt sovitukset ja kaikki? K100 #7
Ärlä #011 |
Tupuna 29.05.2005 21:42:49 | |
---|
Oli vähän tunkkaiset ja kohisevat soundit, mutta muuten aika helkkarin nokkela keksintö. Oli miten kieli poskessa tehty hyvänsä... Itsekö olit tehnyt sovitukset ja kaikki? No... en omista äänityskamoja, enkä osaa kunnolla editoida. Mutta yritän kuitenkin ideoitani pistää "nauhalle" jotenkin. Sovitukset olen tehnyt itse, lähinnä vain improvisoiden (eli ei mitään nuoteille säveltämisen meininkiä). Jokaisen raidan olen saanut purkkiin ensimmäisellä kerralla, eli aika improa kyllä on... Tietenkin biisin sointufunktiot ovat Michael Jacksonin käsialaa, mutta kuorosovitus siis omani. Ja siis tällainen juttuhan ei välttämättä ole mikään uusi keksintö, onhan noita Rajattomia ja Club for Fiveja jne. Piti vaan kokeilla tuolla editointiohjelmalla mitä kummallista sitä aikaan saisi. Ja vokaalien kautta instrumentointi on itseasiassa aika hauskaa, koettakaa jos on rahkeita ;) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
AP 29.05.2005 21:59:49 | |
---|
Tietenkin biisin sointufunktiot ovat Michael Jacksonin käsialaa, mutta kuorosovitus siis omani. No tuotahan mie juuri hain. Ja siis tällainen juttuhan ei välttämättä ole mikään uusi keksintö, onhan noita Rajattomia ja Club for Fiveja jne. Piti vaan kokeilla tuolla editointiohjelmalla mitä kummallista sitä aikaan saisi. Ihan lysti poikkeus silti. Kyllähän tätä on ollut, että joku väsää syntikalla joka instrumenttiraidan omin nokkineen yhteen biisiin, mutta enpä muista ainakaan aikoihin kuulleeni, että joku oman äänensä kanssa vastaavasti leikittelisi. Club for fiven olen joskus käynyt kuulemassakin, ja hemmetin taitavia kavereita olivat. K100 #7
Ärlä #011 |