Aihe: Katala : Tuska
1
Demostudio
27.04.2005 10:27:46
Bändin nimi: Katala
Kappaleen nimi: Tuska

URL: http://www.elisanet.fi/tomiksundstrom/ (Mp3)

Olemme perustamisvaiheessa oleva uusi bändi. Biisejä on talven aikana valmisteltu tusinan verran. Kotisivujen www.katala.fi aukeamista odotellessa tässä demoa haukuttavaksi!

Suomeksi laulettua äärimelankolista (naru kaulaan ;) heviä, jossa kasaria sopivasti mausteena.
loszombo
27.04.2005 12:31:46

olihan se sellaista, vaikken tyylilajin fani olekaan. Suomeksi laulaminen on aina plussaa, vaikka laulaisi sitten jaska jokusesta. soitto sujuu.
lion
27.04.2005 17:39:44
Ihan jees matskua. En itse tykännyt tyylilajista. Ei uppoa kasarimeininki. Alku kuulosti lupaavalta, mutta juu. No ei mun tyyliä.'

- Li'oN
Olen Hovari. Simo. Systeemi tappaa yksilön - Jumalaa ei ole - Nahkahousuissa voi vihdoin tuntea olevansa alaston.
UnledWire
29.04.2005 21:12:18
Suomeksi laulaminen on aina plussaa, vaikka laulaisi sitten jaska jokusesta. soitto sujuu.

Thanks, kyllä noissa suomalaisissa teksteissä on aina takana sellainen "ironinen" tarina. Ainakin tuossa tuskassa. Suomeksi on niin paljon erilaista vääntää tekstiä. Olen kertonut, että ei ole sanottavaa maailmalle kun sanoituksia olen rustannut, mutta omalla kierolla tavalla sitä tulee jotain aina sanottua...
Soittohan todellakin sujuu...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt