Demostudio 22.03.2004 11:20:54 | |
---|
|
Timo JM 22.03.2004 14:34:49 | |
---|
Introsta tuli ihan joku Pelle Miljoonan vanha punkbiisi mieleen. Rumpujen haitsu ja pellit ovat liian kovalla. Rumpali kohkaa vähän muutenkin liikaa. Laulaja aika hyvä. Se pörinäkohta siellä välissä oli vähän kummallinen. Tavallaan ihan reipasta meininkiä, mutta jokin tästä silti puuttui. Jäi vähän sellainen amatöörifiilis. ...siis mun mielestä. |
Diablero 22.03.2004 17:05:04 (muokattu 22.03.2004 17:07:50) | |
---|
Rehellisesti sanottuna ei miellytä samalla tavalla kuin aikaisemmat teidän biisit. Eikä varmasti vähiten sen takia että tässä laulu oli haudattu jonnekkin sekaan, ei kuulunut ja tosiaan haitsusoundissa olis voinu olla tarkempana niiden yläpäiden kanssa. Tuli tästä vähän sellainen olo että olis varmasti saanu paremman fiiliksen kun olisitte vaan räkä poskella heittäny jonkun yhden mikin kämpän nurkkaan ja vetäny vaan rokkitunteella. Hyvät rokkibiisit teillä toisaalta on edelleen. Tulee jotenkin mieleen kaikki vanhat kunnon Nomadsit ja Radio Birdmanit Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
NORTON 22.03.2004 18:11:17 | |
---|
Hyvä biisi perusaineksista. Tähän pitää saada lisää kaihoa ja kiihkoa, sitten tää on täydellinen. Kertsiin laittaisin vielä yhden kitaran soittamaan jotain melodiaa, ja lauluun kaikua; sen pitäisi muutenkin olla kovemmalla. Niin ja taustalaulu pitkillä äänillä kertsiin kanssa. Tämä on kyllä todella hyvä. Tässä ei olla sorruttu mihinkään muusikoille tyypillisiin kikkailuihin. Helvetti miten hyvä kertsi! Jää soimaan päässä. Mä näen silmissäni miten te vedätte tätä stadionilla ja teinit hytkyy yhtenä lihana. Oletteko pistäneet tätä vielä mihinkään levy-yhtiöihin? Tulkaa Jyväskylään keikalle, mä voin järkätä sen teille. Jos kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä. Anteeksi! |
BlackLight 22.03.2004 18:39:04 | |
---|
Kyl hyvää mun mielest. Ja sit vähän viel toistan muiden kommenttei: rumpalil vähä ihme fillei tai kuulosti vähä ku ois ollu kiire johki... Nii ja se väliosa oli kyl aik kauheet noin muuhun biisiin verrattuna ... ei sopinu ollenkaa. Nastaa aina kuulla oikeita soittimia |
NHR 24.03.2004 15:18:35 | |
---|
Joo, tätä samaa minultakin: kertsiä pitäisi korostaa vielä, ja turha väliosa pois tai vaihtoon. Muuten melko hyvä biisi ja meininki. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |