Aihe: pahuuden prototyyppi : kuun valossa/totuudesta/tuonen virtaa
1
Demostudio
08.03.2004 20:09:09
Bändin nimi: pahuuden prototyyppi
Kappaleen nimi: kuun valossa/totuudesta/tuonen virtaa

URL: http://www.pahuudenprototyyppi.org/index.php (Mp3)

Tässä uudelleen arvioitavaksi meidän promo! biisit voi ladata ja kopiointi/levitys on suositeltavaa!!
NHR
13.03.2004 04:21:18

Ensiksi sanoisin, että olipa jumalauta ärsyttävin sivusto, mitä olen pitkään aikaan nähnyt! En meinannut ensin saada biisejäkään aukeamaan, kun se saatanan kärpästen pörinä tukki äänikorttia. Ja linkit saisivat olla suoraan näkyvissä, eikä minkään vitun kärpästen takana, jos niitä sattuu saamaan kiinni. Haistakaa vittu paska jumalauta.

Biiseistäkään ei tekisi mieli näin vittuuntuneena sanoa mitään, mutta yritetään nyt, sillä en minä ainakaan noille sivuille meinaa toiste palata.

Yksi hyvä puoli biiseissä on ainakin se, etteivät ne ole liian pitkiä. Eivät ne varsinaisesti huonojakaan ole, mutta hiukan mitäänsanomattomia kuitenkin. Örinäosasto ei mielestäni näissäkään oikein hyvin toimi, huutavampi laulutyyli voisi sopia paremmin. Viimeisen kappaleen intro on kyllä piristävä poikkeus särövoittoisesta ja matalasta yleissoundista, sekä sävellyksenä myös. Sitä lajia lisää.
Onks ne hopparit niitä liian isoja housuja käyttäviä hottentotteja jotka puhuu lauluja? - Walrus
funkylord
19.03.2004 19:47:39

helevetin mahtavat sivustot. plussaa siitä, ja musiikki on mitä on. näin päätin todeta.
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
superfly
20.03.2004 11:06:46
Mullakin ne biisit jäivät imuroimatta tuon kärpäshomman takia. Kannattaisi varmaan miettiä vähän uudestaan tuo.
Harppu on alaston piano
Kivivuori
21.03.2004 20:19:40
Kivvoo mussiikkii.

Kuun Valossa - biisissä oli hyvä riffin poikanen. Laulajan mörinä ei sovi mun mielestä oikein tähän. Varmaankin muissa biiseissä on sama meininki. Katsastetaan

Totuudesta - kappale alkaa mallikkaasti. "Perkele !!!". Allright meininki tässäkin biisissä. Eipä nyt keksi kummempaa. Hattua täytyy nostaa, et pystyy tolleen mörisemään. Eipä itseltäni ainakaan onnistu

Tuonen Virtaa alkaa mukavan rauhallisesti. Näissä biiseissä kuulostas olevan joku tarinakin, mutta mörinältä ei meinaa saada selvää. Onko sitten tietoisesti haettu, että kuuntelija kuuntelee monta kertaa biisit.

Sivuista vielä sen verran, että hyvät on sivut. Kärpäset pörrää liian äänekkäästi, mutta onhan siellä se "Äänet Pois" - nappi.
Pelko On Elinvoima, Siinä Me Kylvemme
Mohla
23.03.2004 01:18:43 (muokattu 23.03.2004 01:21:38)

No, on nirsoa porukkaa jos biisit tuollaisen jutun takia jäävät imuroimatta. Minusta nuo kärpäset oli ihan hyvä idea.

Minulle tästä projektista puskaradio onkin laulanut tuossa joskus joulun tienoilla.

Ihan vakuuttavaa matskua. Ei iske minuun ihan niin kovaa, kuin olisin voinut aluksi kuvitella, sillä pidän nimenomaan matalammasta örinästä, mutta jotkut seikat vain vähän häiritsivät... Mutta kyseessä on enemmän makuasiat. Ehkä minua hämää se, että tästä tulee etäisesti Testamentin (erinomainen) Demonic -levy, mutta tässä toteutus on erilainen ja minuun iskee enemmän juuri tuo Testamentin linja.

Hyvää vääntöä kuitenkin. Vähän lisää tiukkuuta niin johan lähtee.

EDIT:
Minun reseptini olisi tähän, että kitarat matalammalle, örinä miksauksessa lähemmäksi ja kaikki turhat kaiut pois. Mutta kuten sanottua tämä on vain makuasia.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt