Demostudio 11.01.2004 00:47:24 | |
---|
Bändin nimi: i&i Kappaleen nimi: Speaker Box URL: http://personal.inet.fi/atk/l.a/05-speaker_box.mp3 (Mp3) Halusimme levylle myös vähän erilaista flowaavaa matskua ja saimme kasaan Don Johnson Big Band-henkisen biisin nimeltä Speaker Box. Räppääjänä Kärhi käsittelee yhteiskunnallisia asioita Tommy Lindbergin tyyliin. Biisi toimii hyvin chillaavana ja rauhallisena vaihteluna levyn niin muuten kovin rockaavaan matskuun. Väliosien kitarat ja perkussioinnit tuovat mukavaa suolaa kokonaisuuteen. Biisistä on tullut vain positiivista palautetta. =D |
NORTON 11.01.2004 01:06:02 | |
---|
Tämäkin oli erittäin selkeä ja onnistunut sävellys lukuunottamatta turhan pitkiä tyhjiä osia joissa ei ole laulua. Miksaus on myös tässä vähän perseellään. Kiitosta ansaitseva biisi jolla voisi olla kaupallista potentiaalia. Anteeksi! |
NHR 14.01.2004 00:32:15 | |
---|
...turhan pitkiä tyhjiä osia joissa ei ole laulua. Jaa kuten ekat kolme ja puoli minuuttia, vai? Minä en laulua huomannut ollenkaan, puhetta vain... ;) Minä en nimittäin yleensä mistään räppiin viittaavasta tykkää, mutta tämä oli kyllä hyvä, onnistunut kokonaisuus nimenomaan. Mutta miten se basari kuulosti joissakin kohdissa olevan niin kummallisesti perässä? Olisikohan johtunut niistä perkussioista, tai kenties vain kuvittelin... Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
turbis 22.01.2004 16:09:26 (muokattu 22.01.2004 16:09:47) | |
---|
Tämäkin oli erittäin selkeä ja onnistunut sävellys lukuunottamatta turhan pitkiä tyhjiä osia joissa ei ole laulua. Miksaus on myös tässä vähän perseellään. Kiitos! Juuh, haluttiin noille kitarakikoille paljon tilaa koko biisissä ja yritettiin sitten tuoda räpillä tavaraa säkeistöihin. Me kans ite digattiin täst biisist tosi paljon. Onnistu hyvin. Miksauksessa on sama homma kuin Black Dayssissä, eli kotikoneella miksattiin. Valitettavasti ei tullu pro-jälkee, mutta kaippa siit selvää saa =P. Tosin, joissain kohdis jäi räppi vähän alas, mut näitä korjaillaan sitten uudessa versiossa. |
turbis 22.01.2004 16:14:20 | |
---|
Minä en nimittäin yleensä mistään räppiin viittaavasta tykkää, mutta tämä oli kyllä hyvä, onnistunut kokonaisuus nimenomaan. Mutta miten se basari kuulosti joissakin kohdissa olevan niin kummallisesti perässä? Olisikohan johtunut niistä perkussioista, tai kenties vain kuvittelin... Kiitoksia! On kunnia kuulla, jos ollaan onnistuttu käännyttämään edes hieman. =P Noh, ei tämä mikään räppi-bändi ole. Hmmm...tuosta basari-jutusta en ole varma. Itse ei miksauksessa/kuuntelussa sellaista huomattu. Me vedettiin noi rummut tietty klikin kanssa, joten pitäis aika tahdissa mennä, mutta voi olla että rumpali on jossain kämminy hieman. =P Voi olla, että on kiinni noista perkussioneista, niinku sanoitki. |
turbis 24.01.2004 23:29:48 | |
---|
Nyt täytyy sen verran mainostaa, että jos joku haluaa maanantai-illalla nauttia hupaisasta live-shöystämme, tervetuloa seuraamaan i&i:tä Turun Down Towniin klo 21.00 alkaen. Liput on 2e. |
turbis 01.02.2004 23:44:16 | |
---|
Niin, olemme menossa todennäköisesti studioon lähiaikoina, joten olisimme erittäin kiitollisia kuulla parannusehdotuksia uuteen versioon. Kannattaako instrumentaaliosiot jättää tuollaiseksi, entä räpit? Viimeinen säkeistö vedetään varmaan uudestaan ja kovempaa. Onko muita ehdotelmia? "Kids, just because I don't care doesn't mean I'm not listening!" |
kingdom 02.02.2004 10:33:10 | |
---|
Basari kuulostaa vähän oudolle mutta se ei ole suuri ongelma. Kaunista kuunneltavaa nuo välijutut joissa ei ole laulua (laulaja, älä ymmärrä väärin :) ). Laulu (räppi?) ei ole ihan minun makuun koska en ole räpistä ikinä hirveesti välittänyt. Mutta ei tämä ihan perusräppiä tainnut ollakkaan. |
turbis 02.02.2004 12:38:10 | |
---|
Kaunista kuunneltavaa nuo välijutut joissa ei ole laulua...Laulu (räppi?) ei ole ihan minun makuun koska en ole räpistä ikinä hirveesti välittänyt. Hieno homma, jos pidät musista. Yritettiinkin panostaa juuri niihin ja sitä tehdessä tuli mieleen mm. Don Johnson Big Bandin levyjen chillaukset, joten räppi voisi tyylillisesti tuoda aivan oman juttunsa. Toiset tosiaan tykkää räpistä, toiset taas ei. Nuohan eivät ole mitään pro-räpitystä, mutta ainakin biisinä aika omaperäinen alternative räp-pläjäys. Mutta entä biisi rakenteena? Kannattaisiko homma pitää kasana tällaisena, vai jotain muutoksia? Saundeja/räppejähän voi aina parantaa. "Kids, just because I don't care doesn't mean I'm not listening!" |