Aihe: Sinking Ship : Comitment Song (Rock/Pop)
1
Demostudio
07.02.2009 06:14:41
Bändin nimi: Sinking Ship
Kappaleen nimi: Comitment Song

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=108750 (Mp3)

Basistin kitarasoolo ja miksaus. Lähti hän pois bändistä.
Kailis
14.02.2009 01:46:39

Putos ekalta sivulta ilman kommentin kommenttia. Anyone? Anything!
Alphie
22.02.2009 18:16:15
Hyvin soitettua settiä. Puolessa välissä biisiä mietin, että vieläkö tähän saadaan kaivettua joku uusi, erilainen osa ja kyllä se sieltä sitten tuli. Kannatti odottaa.

Vaikka ei ookkaan ehkä sitä ominta musiikkia niin silti kuulosti todella hyvältä. Keikalle lähtisin ehdottomasti! Samalla meiningillä vaan eteenpäin.
Kailis
23.02.2009 00:08:27

Paljon kiitoksia kannustavasta kommentoinnista! Ei ehkä sitten lopeteta pään lyömistä seinään vaikka aika kuhmuilla jo ollaankin =D
Timo JM
24.02.2009 07:48:52

Kaunis ja tarttuva biisi. Mä kuulen tässä paljon 60-luvun brittipoppia. Hyvin soitettu ja sovitettu. Rumpalilla on kivoja fillejä. Lopussa kertsi alkoi junnaavuudessaan jo vähän puuduttaa. Jotain muutosta olis voinut keksiä.

Ainoa mikä mua häiritsi oli laulu. Siinä ei sinänsä ollut mitään vikaa mutta se ei vaan kuulostanut aidolta. Jotenkin tuli fiilis, että yritetään kovasti kuulostaa joltain muulta kuin omalta itseltä.

Tässä sopassa on musta hyvät ainekset. Pienillä viilauksilla sais vaikka mitä. Hyvä silti näinkin.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Kailis
24.02.2009 09:23:39

Kiitos!

yritetään kovasti kuulostaa joltain muulta kuin omalta itseltä.

Laulajalla ei ole kuin yksi soundi, ja nyt se ei kuulosta omalta? What to do? =D
Timo JM
24.02.2009 09:45:07

Laulajalla ei ole kuin yksi soundi, ja nyt se ei kuulosta omalta? What to do? =D

Kyse ei ole niinkään soundista vaan laulutavasta. Mun korvaan se vaan kuulostaa siltä, että yritetään kuulostaa joltakin. Vaan jokainen tietysti laulaa niin kuin itsestä tuntuu parhaalta.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Kailis
16.05.2009 06:48:37 (muokattu 16.05.2009 17:02:25)

Bändin nimi: Sinking Ship
Kappaleen nimi: Comitment Song

Genre: Rock/Pop

URL: http://www.mikseri.net/artists/?id=108750 (Mp3)

Basistin kitarasoolo ja miksaus. Lähti hän pois bändistä.

Uus miksaus. Agressive. Voi verrata ex-basistin vastaavaan. Uudessa myös kitaristin soolo. Sitäpaitsi tääkin on jo vanha miksaus. Rummut vähä liika lujaa sekä kitaroiden jotkut jutut. Ja basso, aiaia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt