Demostudio 25.07.2008 14:57:34 | |
---|
|
Bobana 26.07.2008 00:26:37 | |
---|
Miks ei oo kannuissa yhtään nyansseja? Onks tää taas tätä kone-vehkeilyä....? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
aamuunsaakka 27.07.2008 03:56:20 | |
---|
Miks ei oo kannuissa yhtään nyansseja? Onks tää taas tätä kone-vehkeilyä....? no tottakai. mutta eikö musiikkia voi kommentoida ihan musiikkina??? www.mahoneymusic.com |
Scars80 27.07.2008 11:51:05 (muokattu 29.07.2008 19:50:28) | |
---|
Noh en erityisemmin ole itse tuohon rääkymistyyliseen lauluun ihastunut, mutta täytyy myöntää että tähän ralliin se sopi vallan mainiosti. Menevä zibale joka runttasi kyllä hienosti alusta loppuun. Nyanssia toi mukavasti tuo C-osion hidastus ja rauhallinen kitariointi, mutta hieman sitä pilasi mielestäni tuo nopea rumpukomppi. Paremmalta kuulosti tuo laulun alettua pyörivä komppi. Ja tietysti pakkohan se on tähän sanoa että ei ne puhtaat laulut välttämättä paikkapaikoin pahaa tekis ;) En mä näe mitään syytä miksei tällä kamalla myisi ihan mukavia määriä plattoja. |
aamuunsaakka 31.07.2008 12:12:42 | |
---|
Noh en erityisemmin ole itse tuohon rääkymistyyliseen lauluun ihastunut, mutta täytyy myöntää että tähän ralliin se sopi vallan mainiosti. Menevä zibale joka runttasi kyllä hienosti alusta loppuun. Nyanssia toi mukavasti tuo C-osion hidastus ja rauhallinen kitariointi, mutta hieman sitä pilasi mielestäni tuo nopea rumpukomppi. Paremmalta kuulosti tuo laulun alettua pyörivä komppi. Ja tietysti pakkohan se on tähän sanoa että ei ne puhtaat laulut välttämättä paikkapaikoin pahaa tekis ;) En mä näe mitään syytä miksei tällä kamalla myisi ihan mukavia määriä plattoja. heh. puhtaat laulut on sellanen valinta, joka meidän mielestä tämän tyyliseen musiikkiin ei sopisi tai ainakaan näihin biiseihin. www.mahoneymusic.com |