Aihe: Mikey A : Anthem (Klassinen)
1
Demostudio
17.05.2007 22:33:13
Bändin nimi: Mikey A
Kappaleen nimi: Anthem

Genre: Klassinen

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=274435&type=dl (Mp3)

Tällainen vähän hymnimäinen sävellys, jossa ripaus soundtrack-vaikutteita... saa kommentoida... :)
mikey_a84
20.05.2007 19:29:24
Please, kommentoikaa :)
secondarymind
21.05.2007 01:48:29
Tässä on ihan selvää joulun taikaa ilmassa. Vaikka tosin mennäänkin kohta kesäkuussa niin tuli silti joulu mieleen.

Pari miinusta:
-Konerummun olisi voinut jättää pois. Se ei tuonut mielestäni juurikaan lisäarvoa vaan itseasiassa päinvastoin.
-Basson soundi olisi voinut olla akustisempi ja kuvio jollain tavalla mielenkiintoisempi.

Muuten kyllä ihan hienon kuuloinen lyhyt sävelmä ja voisin hyvin kuvitella tähän jonkinlaisen joulumaa-henkisen laulunkin.;)
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
mikey_a84
24.05.2007 08:54:01
Kommentoikaa lisää...
sticky fingers
26.05.2007 15:08:13
Tässä on ihan selvää joulun taikaa ilmassa. Vaikka tosin mennäänkin kohta kesäkuussa niin tuli silti joulu mieleen.

Pari miinusta:
-Konerummun olisi voinut jättää pois. Se ei tuonut mielestäni juurikaan lisäarvoa vaan itseasiassa päinvastoin.
-Basson soundi olisi voinut olla akustisempi ja kuvio jollain tavalla mielenkiintoisempi.

Muuten kyllä ihan hienon kuuloinen lyhyt sävelmä ja voisin hyvin kuvitella tähän jonkinlaisen joulumaa-henkisen laulunkin.;)

Johtuneeko lainaamastani kirjoituksesta, mutta itsellenikin tulee mieleen jotain jouluista tuosta melodiasta. Toisaalta myös itse mainitsemasi voitonparaati voisi mahdollisesti käyttötarkoituksena olla sopiva.

Samaa mieltä olen myös noista konerummuista - Niitä ei tuossa ainakaan noin kuuluvassa roolissa mielestäni tarvita. Tekemässäsi "Resurrectionissa" on mielestäni hieman onnistuneempi perkussiointi.

Yhtä kaikki, ihan onnistuneita paketteja nuo molemmat kuuntelemani. Esikuvasi H.Zimmer ja John Williams voisivat tämäntyyppisiä juttuja johonkin elokuvaan tehdä..:)
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
armas_aurinko
28.05.2007 19:04:27
Kavion kopse muuttaa minusta tyylilajin vähän parodian puolelle.
Jokin puupuhallin (oboe, huilu) säästeliäästi käytettynä rikastuttaisi rakennetta.
Patarummun kumina toimisi minusta paremmin lyhempänä ja yhdistettynä
matalaan piano- ja jousikudokseen. Kyllä tätä kuuntelee ihan mielikseen näinkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt